Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg starta!
Laga egen tråd så jeg ikke får lurt meg unna.
Spent på hvordan formen og kroppen er den 1. juli!![]()
Haha, tenkte jeg skulle starte opp selvEr helt utmattet i dag, blir tidlig seng og alt, men lurer på å starte i morgen da.
![]()
Åååå, det er gøy, med Jillian, Anita og hva heter hu tredje? Fullførte den på våren i fjor. Fikk merkbart bedre utholdenhet etterhvert
Har du prøvd det før?
Den ja! Aldri prøvd før! Håper jo at jeg skal kunne se forskjell på tjukkebollakroppen min og da. Har 20 fleskekilo for mye, spent på hvor mye 30 d s hjelper.
Åååå, det er gøy, med Jillian, Anita og hva heter hu tredje? Fullførte den på våren i fjor. Fikk merkbart bedre utholdenhet etterhvert
Har du prøvd det før?
Natalie![]()
Jeg var jo så dum og gjorde det barbeint første gangen jeg begynte og med alle hoppene og jumping jacks så sa anklene klart fraendte med pause på 2-3 dager før jeg satte i gang igjen, denne gang med sko.
Hadde også avkrysning i kalender med store sorte streker for å markere at jeg hadde fullført, haha. Viktig å ha det gøy og![]()
Tenkte å begynne med dette nå idag men plutselig kom det så mye besøkSå da starter man i morgen istedenfor
på tide å få vekk babykiloene som er blitt flere av siste mnd
Nå må jeg bare klare det
![]()
Ja det jeg også tenkte men så ble det desverre ikke første dagen min i dagGruer meg til i morgen for å se hvor dårlig formen min faktisk er blitt
hehehe.. Ja skal gi beskjed, får håpe det gir resultater
Og vi SKAL klare å gjennomføre
![]()
![]()
Haha! Merkes at du har gjort d før![]()
Fullførte aldri en hel 30 dagers runde da, så har lyst å prøve å runde opplegget helt uten opphold og alt.![]()
I morgen![]()
Bra det ikke bare er meg som er en dag forsinka![]()