Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg må se etter den kesamen, har ikke lagt merke til den i hyllene.. Men bruker jo noen gang å ta litt tid før nye ting kommer i butikkene her nordpåBåde i gåe og i dag har jeg kuttet opp en del frukt (eple, mango, nektarin, kiwi) og hatt det sammen med kesam med lime! Nam nam nam, skikkelig godt
Lillegutt 5/3-14 <3
Ja det må du gjøre! Den er skikkelig god, og ikke så veldig usunnTror jeg må se etter den kesamen, har ikke lagt merke til den i hyllene.. Men bruker jo noen gang å ta litt tid før nye ting kommer i butikkene her nordpå
Februar-14 mamma <3
Jeg har syndet litt denne uken må jeg innrømme! Måtte bare kjøpe et te-brød når jeg var på butikken her en dag :/ har også spist to-tre ruter mørk sjokolade med sjokolademousse-fyll (nam!!!)... Dårlig av meg, men trøster meg med at det allikevel er mye bedre enn tidligere ukerVis vedlegget 64234
Fortsatt ikke spist godteri. I dag ville mannen ha smågodt, jeg gikk for mager kesam og gulrøtter. Endte med at mannen parkerte smågodtet, for han synes mitt smakte bedre, hehe
Sent from my iPhone using BV Forum