30 dagar uten godis

Blir vansklegare og vansklegare! Men 0 i dag og :)

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Så flinke dere er!!! Ønsker å slutte selv men det er mye vanskeligere enn man tror :p Bruker å kjøpe med is osv i tillfelle jeg får lyst på noe til kvelden....det er så dumt! Har 8 kilo igjen som SKAL bort og da går ikke dette an :)

Er de første dagene som er verst, så går d over :) men så kommer d dager innimellom hvor man har lyst å gi opp og raide godtehyllene på butikken. Da må man bare være sterk og holde ut! Denne utfordringen hjelper bra for min del ;)

Februar-14 mamma <3

• Liker
Reactions: EJ
Hva er reglene? Bare godis, potetgull, brus og is? Eller gjelder saft og sukker på frokostblandinga også? Vurderer å slenge meg på! Jeg går jaggu ikke en dritt ned i vekt

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva er reglene? Bare godis, potetgull, brus og is? Eller gjelder saft og sukker på frokostblandinga også? Vurderer å slenge meg på! Jeg går jaggu ikke en dritt ned i vekt

Sent from my iPhone using BV Forum

Du har dine eigne reglar ;) Men eg tenke godis, potetgull, is osv. Når det har vore sikkelig ille her har eg tydd til litt sukkerfri sjokolade.
Men tenker at sukker på frokostblandingen bør kanskje skippast om du tenker på å gå ned i vekt ;)

Mitt mål for denna er og læra å ikkje eta godis i tider og utider :)

Jeg dropper sukker i teen til og med ;-P men får lov å ta et kakestykke og brus når jeg er i konfirmasjon og bryllup :-) har ikke spist sukker så langt i dag og det går overraskende bra.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Har funnet ut at jeg ikke klarer å kutte godter helt ut er for glad i 86prosent mørk sjokolade så da spiser jeg litt vær lørdag :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Dere er flinke :) Her går det ikke fullt så bra. Gubben hamstret smågodt til påske, og glemmer at jeg har godtestopp. Så han mener å være snill når han kommer med neven full av sjokolade. Han gjør det liksom ikke så lett for meg. Men i dag har jeg holdt meg helt unna :)

• Liker
Fortsatt ikke rørt snop :D

Februar-14 mamma <3

• Liker
Samma her. Men dei siste dagane har vore vanskelege. Sikkert fordi eg stressa slik og dei har vore utfordrande - noko som ikkje blir bedre før på laurdag :/

Første dag uten snop i går :-)

• Liker
I går rauk eg :( Bakte kaka til besta sin 85 årsdag, og som regel smakar eg alltid på røra for å sjekka smaken og at eg ikkje manglar noko. I går gjorde eg ikkje det og endte opp med å gløyma egg og rømme :( Måtte baka ei ny kake og da smake eg på røra og glasuren. - Da var det gjort :(
Tar helga med kake og is i bursdagsfeiring og det som måtte vera, og startar på nytt på mandag :) Sterk i trua ;)

Still going strong her! Men har tenkt myyyyye på om jeg skal unne meg noe på lørdag, men skal klare å la være!

Februar-14 mamma <3

• Liker
Dag to uten snop i går :-)

• Liker
Reactions: BMC
Eg er avhengig av godis :( Blitt sikkelig blitt av sukker skiten og eg trur det er amminga som gjer det. I morgo startar eg på sukker rehab :p Nokon som blir med?
Mine reglar (for meg iallefall) er: ikkje noko godteri på 30 dagar! Men pga 1 mai og 17 mai får eg lov til eta 1 is eller eit kakestykke av normal størrelse. Skal også i 85 årsdag og kan ta meg eit kakestykke. Lov og eta popcorn på laurdagar.
Signerar her kvar dag og håpar eg klarer det!

lykke til :)

Dag tre uten snop går mot slutten nå :-)

• Liker
Jeg er blitt helt sykt avhengig av sukker etter fødselen! Vurderer å kjøpe krom-tabletter..

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er blitt helt sykt avhengig av sukker etter fødselen! Vurderer å kjøpe krom-tabletter..

Sent from my iPad using BV Forum

Krom og amming passar ikkje i lag :/

I dag sprekker jeg :p heeeelt nødt å ha litt snacks til grand prix!!!

Februar-14 mamma <3

Dag fire uten snop går mot slutten :-)

Back
Topp