30 dagar uten godis

Ikke gitt opp her :) sier meg fornøyd med innsatsen min i mai selv om den ikke ble helt snopefri. Fortsetter i juni, men tipper det blir noe is og snacks den uka i syden........

Februar-14 mamma <3

Jeg kaster meg på her, har vært ganske flink i det siste, men i dag har jeg spist både is og vafler :p

Jeg skal klare meg helt uten godteri, det er lov med 1 is i uka og 1 lite kakestykke hvis jeg blir bedt bort :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Slenger meg på jeg også! Har blitt helt sukkeravhengig i det siste. Gir meg lov til å spise snop i helgene da og om jeg blir invitert på noe :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Gått bra i dag, takket til og med nei til is, stolt av meg selv ;)

Både i gåe og i dag har jeg kuttet opp en del frukt (eple, mango, nektarin, kiwi) og hatt det sammen med kesam med lime! Nam nam nam, skikkelig godt :D

Lillegutt 5/3-14 <3

Både i gåe og i dag har jeg kuttet opp en del frukt (eple, mango, nektarin, kiwi) og hatt det sammen med kesam med lime! Nam nam nam, skikkelig godt :D

Lillegutt 5/3-14 <3
Tror jeg må se etter den kesamen, har ikke lagt merke til den i hyllene.. Men bruker jo noen gang å ta litt tid før nye ting kommer i butikkene her nordpå :p

Februar-14 mamma <3

I dag ble det forresten en pære-is til dessert i varmen :p

Februar-14 mamma <3

Tror jeg må se etter den kesamen, har ikke lagt merke til den i hyllene.. Men bruker jo noen gang å ta litt tid før nye ting kommer i butikkene her nordpå :p

Februar-14 mamma <3
Ja det må du gjøre! Den er skikkelig god, og ikke så veldig usunn :)

Lillegutt 5/3-14 <3

• Liker
Reactions: BMC
ImageUploadedByBV Forum1402000504.662956.jpg

Fortsatt ikke spist godteri. I dag ville mannen ha smågodt, jeg gikk for mager kesam og gulrøtter. Endte med at mannen parkerte smågodtet, for han synes mitt smakte bedre, hehe ;)

Vis vedlegget 64234

Fortsatt ikke spist godteri. I dag ville mannen ha smågodt, jeg gikk for mager kesam og gulrøtter. Endte med at mannen parkerte smågodtet, for han synes mitt smakte bedre, hehe ;)

Jeg har syndet litt denne uken må jeg innrømme! Måtte bare kjøpe et te-brød når jeg var på butikken her en dag :/ har også spist to-tre ruter mørk sjokolade med sjokolademousse-fyll (nam!!!)... Dårlig av meg, men trøster meg med at det allikevel er mye bedre enn tidligere uker :p

Lillegutt 5/3-14 <3

10. dag uten godteri :)

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp