30-års-feiring

Babynrto

Forumet er livet
Febbisbebbis'18
Marsboerne 20 18
Noen som har feiret 30 års dagen sin her, som har lyst til å gi meg litt inspirasjon til hvordan jeg skal gjøre det? :) Både små og større feiringer er av interesse :)

Svigermor lurte på om jeg skulle feire. Har lyst, men tiltak når man har så mye babyting stående :p kanskje jeg kan bli litt inspirert av denne tråden :D

Svigermor lurte på om jeg skulle feire. Har lyst, men tiltak når man har så mye babyting stående :p kanskje jeg kan bli litt inspirert av denne tråden :D

Ja, litt tiltak her også :p samtidig er det en evighet siden vi har hatt fest, eller vært på fest for den saks skyld :p så hadde vært moro og fått til noe :D

Jeg hadde nettopp født, og satt hjemme alene med sur baby og brystbetennelse, mens mannen var i Sverige på fotballcup. Det anbefales IKKE. :knegg:

IMG_20190131_150615.jpg
Ville ikke ha feiring (og iallefall ikke supriseparty). Fikk ferietur med kjæresten :)

Ja, litt tiltak her også :p samtidig er det en evighet siden vi har hatt fest, eller vært på fest for den saks skyld :p så hadde vært moro og fått til noe :D
Vi har ikke hatt noe arrangement her vi bor, og vi flyttet inn des 2016. Før ungene kom hadde vi fest titt og stadig :p

Vi kommer til å gjøre mye av det samme som alle de andre bursdagene :-) Inviterer alle vennene våre, serverer mat, kake og snacks, og musikken står på til sistemann legger seg:p Folk tar med seg sin egen drikke, men ellers står vi for alt. Blir ikke temafest i år, da festen ble planlagt litt sent. Man må alltid være ute i god tid hvis folk skal få tid til å kjøpe/bestille/lage kostyme;)

Forslag til temafest: Mexicansk, 20/30/40/osv.-tallsfest, "dirty thirty", superhelt, disney, afterski, rød løper, pysjamasparty, osv. Jeg må bare få ligge til at de festene hvor folk kler seg ut, er de festene som har mest "hæla i taket-faktor". Spørs jo på hva vennegjeng man har, men generelt er min erfaring at folk blir litt mer giret/barnslig/avslappet/tankeløs når de kler seg ut (huff, nå var jeg fæl:hilarious:).

Hvis man har plass hjemme, er det jo kanskje kjekkest å være der. Men det er jo en grense for hvor mange folk har plass til hjemme... Samtidig er det kipt å være for få i et lokale. Og om vinteren er det jo ikke aktuelt å ha det i hagen:p Vi pleier å være 20-30 stk hjemme hos oss. Vi bestiller catering, så slipper vi å stå på kjøkkenet hele kvelden:)

Lykke til!

Jeg hadde bare en fest med nærmeste venner jeg og søskena våre. Hadde ikke tema. Mest fordi jeg bryr meg nada om det :p Jeg ville bare ha en god fest. Laga lettvint mat som påsmurte lefser med laks og slikt i da. Veldig digg som nattmat også :p

Hadde en fantastisk feiring :D

Hadde middag på restaurant med foreldrene våre på dagtid før de tok ungene da :)

Vi kommer til å gjøre mye av det samme som alle de andre bursdagene :) Inviterer alle vennene våre, serverer mat, kake og snacks, og musikken står på til sistemann legger seg:p Folk tar med seg sin egen drikke, men ellers står vi for alt. Blir ikke temafest i år, da festen ble planlagt litt sent. Man må alltid være ute i god tid hvis folk skal få tid til å kjøpe/bestille/lage kostyme;)

Forslag til temafest: Mexicansk, 20/30/40/osv.-tallsfest, "dirty thirty", superhelt, disney, afterski, rød løper, pysjamasparty, osv. Jeg må bare få ligge til at de festene hvor folk kler seg ut, er de festene som har mest "hæla i taket-faktor". Spørs jo på hva vennegjeng man har, men generelt er min erfaring at folk blir litt mer giret/barnslig/avslappet/tankeløs når de kler seg ut (huff, nå var jeg fæl:hilarious:).

Hvis man har plass hjemme, er det jo kanskje kjekkest å være der. Men det er jo en grense for hvor mange folk har plass til hjemme... Samtidig er det kipt å være for få i et lokale. Og om vinteren er det jo ikke aktuelt å ha det i hagen:p Vi pleier å være 20-30 stk hjemme hos oss. Vi bestiller catering, så slipper vi å stå på kjøkkenet hele kvelden:)

Lykke til!

Takk for fine tips! :D kanskje vi skal gå for utkledningsfest denne gangen, det har jeg aldri hatt før! Skal lodde stemninga for det med min bedre halvdel ;) tenker kanskje å bestille noe mat jeg også.. blir fort veldig mye styr og rot når man må lage mat i tillegg til å være vertinne

Min plan var å samle alle de nærmeste vennene , det ble vel og mere avlyst grunnet brått dødsfall og begravelse

Feiret med å invitere en del på grillfest (ca. 30 stk venner og kollegaer). Vi stod for mat, grilling og en del drikke. Endte opp med mer drikke enn før festen. Ble nattbad, dansing, et par leker (ikke planlagte, som gikk utover meg, men var veldig gøye). Siste mann gikk vel i 5-tiden på morgen, og alle storkoste seg. :)

Ellers var jeg i 30-års dag forrige helg. Hun hadde leid lokale, dj og lys, og serverte taco og kaker. Det kom rundt 60 stk. Det var veldig kjekt det og, men siden det ble så mange fikk hun ikke så mye tid til å snakke med alle sa hun. :)

Feiret med å invitere en del på grillfest (ca. 30 stk venner og kollegaer). Vi stod for mat, grilling og en del drikke. Endte opp med mer drikke enn før festen. Ble nattbad, dansing, et par leker (ikke planlagte, som gikk utover meg, men var veldig gøye). Siste mann gikk vel i 5-tiden på morgen, og alle storkoste seg. :)

Ellers var jeg i 30-års dag forrige helg. Hun hadde leid lokale, dj og lys, og serverte taco og kaker. Det kom rundt 60 stk. Det var veldig kjekt det og, men siden det ble så mange fikk hun ikke så mye tid til å snakke med alle sa hun. :)

Høres veldig moro ut begge deler! Høres kjekt (og billigere) ut å ha det her hjemme, så håper å få til det! Blir ca samme antall som hos deg tenker jeg :)

Back
Topp