Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.

Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svigermor lurte på om jeg skulle feire. Har lyst, men tiltak når man har så mye babyting ståendekanskje jeg kan bli litt inspirert av denne tråden

samtidig er det en evighet siden vi har hatt fest, eller vært på fest for den saks skyld
 samtidig er det en evighet siden vi har hatt fest, eller vært på fest for den saks skyld  så hadde vært moro og fått til noe
 så hadde vært moro og fått til noe 
Vi har ikke hatt noe arrangement her vi bor, og vi flyttet inn des 2016. Før ungene kom hadde vi fest titt og stadigJa, litt tiltak her ogsåsamtidig er det en evighet siden vi har hatt fest, eller vært på fest for den saks skyld
så hadde vært moro og fått til noe

Inviterer alle vennene våre, serverer mat, kake og snacks, og musikken står på til sistemann legger seg
 Inviterer alle vennene våre, serverer mat, kake og snacks, og musikken står på til sistemann legger seg Folk tar med seg sin egen drikke, men ellers står vi for alt. Blir ikke temafest i år, da festen ble planlagt litt sent. Man må alltid være ute i god tid hvis folk skal få tid til å kjøpe/bestille/lage kostyme
 Folk tar med seg sin egen drikke, men ellers står vi for alt. Blir ikke temafest i år, da festen ble planlagt litt sent. Man må alltid være ute i god tid hvis folk skal få tid til å kjøpe/bestille/lage kostyme 
  ).
).  Vi pleier å være 20-30 stk hjemme hos oss. Vi bestiller catering, så slipper vi å stå på kjøkkenet hele kvelden
 Vi pleier å være 20-30 stk hjemme hos oss. Vi bestiller catering, så slipper vi å stå på kjøkkenet hele kvelden
 Jeg ville bare ha en god fest. Laga lettvint mat som påsmurte lefser med laks og slikt i da. Veldig digg som nattmat også
 Jeg ville bare ha en god fest. Laga lettvint mat som påsmurte lefser med laks og slikt i da. Veldig digg som nattmat også 

Vi kommer til å gjøre mye av det samme som alle de andre bursdageneInviterer alle vennene våre, serverer mat, kake og snacks, og musikken står på til sistemann legger seg
Folk tar med seg sin egen drikke, men ellers står vi for alt. Blir ikke temafest i år, da festen ble planlagt litt sent. Man må alltid være ute i god tid hvis folk skal få tid til å kjøpe/bestille/lage kostyme
Forslag til temafest: Mexicansk, 20/30/40/osv.-tallsfest, "dirty thirty", superhelt, disney, afterski, rød løper, pysjamasparty, osv. Jeg må bare få ligge til at de festene hvor folk kler seg ut, er de festene som har mest "hæla i taket-faktor". Spørs jo på hva vennegjeng man har, men generelt er min erfaring at folk blir litt mer giret/barnslig/avslappet/tankeløs når de kler seg ut (huff, nå var jeg fæl).
Hvis man har plass hjemme, er det jo kanskje kjekkest å være der. Men det er jo en grense for hvor mange folk har plass til hjemme... Samtidig er det kipt å være for få i et lokale. Og om vinteren er det jo ikke aktuelt å ha det i hagenVi pleier å være 20-30 stk hjemme hos oss. Vi bestiller catering, så slipper vi å stå på kjøkkenet hele kvelden
Lykke til!
 kanskje vi skal gå for utkledningsfest denne gangen, det har jeg aldri hatt før! Skal lodde stemninga for det med min bedre halvdel
 kanskje vi skal gå for utkledningsfest denne gangen, det har jeg aldri hatt før! Skal lodde stemninga for det med min bedre halvdel  tenker kanskje å bestille noe mat jeg også.. blir fort veldig mye styr og rot når man må lage mat i tillegg til å være vertinne
 tenker kanskje å bestille noe mat jeg også.. blir fort veldig mye styr og rot når man må lage mat i tillegg til å være vertinneMin plan var å samle alle de nærmeste vennene , det ble vel og mere avlyst grunnet brått dødsfall og begravelse

Var det og begravelse på selve 30 års dagen minUffda, så trist
Var det og begravelse på selve 30 års dagen min
 Var det noen som stod deg nær også da?
 Var det noen som stod deg nær også da?Svogeren min så jaVar det noen som stod deg nær også da?

Feiret med å invitere en del på grillfest (ca. 30 stk venner og kollegaer). Vi stod for mat, grilling og en del drikke. Endte opp med mer drikke enn før festen. Ble nattbad, dansing, et par leker (ikke planlagte, som gikk utover meg, men var veldig gøye). Siste mann gikk vel i 5-tiden på morgen, og alle storkoste seg.
Ellers var jeg i 30-års dag forrige helg. Hun hadde leid lokale, dj og lys, og serverte taco og kaker. Det kom rundt 60 stk. Det var veldig kjekt det og, men siden det ble så mange fikk hun ikke så mye tid til å snakke med alle sa hun.

Det var det helt klsrtUff, så trist
Det var det helt klsrt
sjokk for alle i grunn