Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja å etterlater seg ikke altfor store barnAlltid fælt og trist å miste folk man er glad i.. enda verre når det er uventa og de er unge![]()
Glitter og rosa var tema. Noen gjester gikk all inn, menst noen stod over. Helt greit. Vi hadde pris for beste kostyme.
Bare litt pynt som kom utenom.
Se på you tube for inspirasjon. For å ikke glemme en stor peniskake(!) vi fikk en venninne til å lage! Hun blåste ut flytende melis fra tuppen, så var litt show med den og. Hahaa 
Hahah. Men anbefales å gjøre det på AKKURAT din måte! 
Jeg feiret 30 års dagen min i helgen med en av mine bestevenninner som ble 35 år. Så 65 års party
Vi leide lokale, lagde taco og inviterte til en giga GLITTER festGlitter og rosa var tema. Noen gjester gikk all inn, menst noen stod over. Helt greit. Vi hadde pris for beste kostyme.
Vi tok 150 kr i inngang istedenfor gaver, det dekte inn hele leie av lokalet og matenBare litt pynt som kom utenom.
Som underholdning hadde vi selfievegg med masse parykker og gøy. Vi lagde og til en lip sync battle som ble stor suksess!Se på you tube for inspirasjon. For å ikke glemme en stor peniskake(!) vi fikk en venninne til å lage! Hun blåste ut flytende melis fra tuppen, så var litt show med den og. Hahaa
Var vel godt over 80 som var invitert, men vi ble litt over 40 stk. Det var ekstremt god stemning hele kvelden! Litt for god for meg som var edru og 6 måneder på vei. Men sånn er det når man har snakket om den dagen sin i noen år, da må man gjennomføre på tross av omstendigheteneHahah. Men anbefales å gjøre det på AKKURAT din måte!
![]()
FantastiskJeg feiret 30 års dagen min i helgen med en av mine bestevenninner som ble 35 år. Så 65 års party
Vi leide lokale, lagde taco og inviterte til en giga GLITTER festGlitter og rosa var tema. Noen gjester gikk all inn, menst noen stod over. Helt greit. Vi hadde pris for beste kostyme.
Vi tok 150 kr i inngang istedenfor gaver, det dekte inn hele leie av lokalet og matenBare litt pynt som kom utenom.
Som underholdning hadde vi selfievegg med masse parykker og gøy. Vi lagde og til en lip sync battle som ble stor suksess!Se på you tube for inspirasjon. For å ikke glemme en stor peniskake(!) vi fikk en venninne til å lage! Hun blåste ut flytende melis fra tuppen, så var litt show med den og. Hahaa
Var vel godt over 80 som var invitert, men vi ble litt over 40 stk. Det var ekstremt god stemning hele kvelden! Litt for god for meg som var edru og 6 måneder på vei. Men sånn er det når man har snakket om den dagen sin i noen år, da må man gjennomføre på tross av omstendigheteneHahah. Men anbefales å gjøre det på AKKURAT din måte!
![]()
20-talls/the great gatsby "say goodbye to the roaring twenties" temaMasse inspirasjon på det på pinterest
Eller 1989 /80 talls tema.
Utenom hjemme fester som har blitt foreslått så kan dere reise på ferie, leie et utested eller bare invitere noen venninner på middag.
Åå, great gatsby-tema hadde vært kult!
Hadde veldig lyst å ha det som tema selv! Kan pynte med gull, glitter og fjær, eller svart/hvit mafia-stilMen var ganske dårlig på min egen 30 års dag så ble en mindre samling med venninner hvor jeg hadde bestilt tapas
![]()