</3

Tessa90

Snart mamma til 2
Novemberlykke 2015
Idag måtte min kjæreste venninne gi tapt for brystkreften. Himmelen har fått en vakker stjerne ❤ livet er grusomt, hun fikk tilbakefall for tre år siden, og nå klarte hun ikke mer :'( tilbake står en ektemann, bonusdatter på 16 år og ei lita jente som bare er 4,5 år og har mistet mammaen sin. Hjertet mitt blør for de, og tårene har rent i hele dag siden jeg fikk telefonen om at nå var det slutt

Åååååh :( så forferdelig trist! Kondolerer. Mamma mistet også sin venninne da de var unge. Hun etterlot seg to barn. Tror vennegjengen stilte mye opp for de barna fram til de ble voksne. Ingen kan selvfølgelig erstatte mammaen, men det er godt å ha folk rundt seg.

Kondolere:(

Så grusomt:(
Føler sånn med familien som sitter igjen. Søte små har mistet sin mamma. Så urettferdig og brutalt. Heldigvis har de pappaen sin igjen, selv om han ikke er mamma så er han der. Håper de har mange rundt seg i denne tøffe og tunge tiden.

Sender masse klemmer deres vei.

Så grusomt:(
Føler sånn med familien som sitter igjen. Søte små har mistet sin mamma. Så urettferdig og brutalt. Heldigvis har de pappaen sin igjen, selv om han ikke er mamma så er han der. Håper de har mange rundt seg i denne tøffe og tunge tiden.

Sender masse klemmer deres vei.

Akkurat det! De har ikke den største familien heller da begge hans foreldre er døde, og hennes bor i Uddevalla, så han har båret disse årene ganske alene på sine skuldre. Redd han kommer til å møte veggen nå når han mistet kjærligheten sin. Mer mann og bedre pappa en han skal du lete lenge etter! Håper hun har det godt og smertefritt i himmelen! Hun lagde an Scrapbok til datteren på 4, noe ala den som er i "my sisters keeper" filmen. Kjempefint! Så minste kan vokse opp med gode minner med mammaen sin fra tiden hun levde

Akkurat det! De har ikke den største familien heller da begge hans foreldre er døde, og hennes bor i Uddevalla, så han har båret disse årene ganske alene på sine skuldre. Redd han kommer til å møte veggen nå når han mistet kjærligheten sin. Mer mann og bedre pappa en han skal du lete lenge etter! Håper hun har det godt og smertefritt i himmelen! Hun lagde an Scrapbok til datteren på 4, noe ala den som er i "my sisters keeper" filmen. Kjempefint! Så minste kan vokse opp med gode minner med mammaen sin fra tiden hun levde

Stakkars mann. Håpe han klarer å være sterk for ungene, men det er lett å si for en annen. Jeg kan ikke forestille meg å miste mannen i mitt liv selv og da er det selvsagt ikke noe lettere for en annen.
Håper han finner den styrken han trenger i ungene.
Har han venner som vil stille opp og hjelpe?

Nydelig gjort av moren å lage det<3

Stakkars mann. Håpe han klarer å være sterk for ungene, men det er lett å si for en annen. Jeg kan ikke forestille meg å miste mannen i mitt liv selv og da er det selvsagt ikke noe lettere for en annen.
Håper han finner den styrken han trenger i ungene.
Har han venner som vil stille opp og hjelpe?

Nydelig gjort av moren å lage det<3

Vi har stilt opp en del, og noen andre venner. Også er det jo støtteprogram i kommunen som er veldig bra!

Back
Topp