3 vil bli 4❤️

Krysser alt som krysses kan for morgendagen :D spennende symptomer da. Var sånn jeg hadde det da jeg var gravid :)

Krysser alt for positiv test idag❤️

Krysser alt som krysses kan for morgendagen :D spennende symptomer da. Var sånn jeg hadde det da jeg var gravid :)
Takk fine du❤️ Håper det er tegn på graviditet ja! Litt beige lutinusrester da jeg sto opp i dag.. Ble litt negativ av det, selv om det ikke behøver å bety noe.

Masse lykke til med testing i dag ❤️ Her testet jeg ikke positivt før dag 13 med de andre :)

Lang dag med begravelse i dag, og i kveld var det altså tid for test. Og tatarata; positiv test❤️ Jeg kan bare ikke tro at vi skulle lykkes på vårt aller siste forsøk! 10 innsett skulle det ta, og nå er jeg jammen glad vi ikke ga oss på veien❤️
Strimmelen er riktignok veldig svak, men det duger kanskje til 11 dpo? Håper spiren klamrer seg fast❤️

Vedlegg

• ED675BD8-2616-4790-AEF8-0D141A9DB914.jpeg
    ED675BD8-2616-4790-AEF8-0D141A9DB914.jpeg
    13,6 KB · Visninger: 114
Åååh mammadrøm!! Du er gravid jo❤️❤️ Nå skal den sitte helt til termin❤️❤️ Kan tenke meg dette er en dag med mye forskjellige følelser!! Men herlighet, dette er fantastisk!!

Åååh mammadrøm!! Du er gravid jo❤️❤️ Nå skal den sitte helt til termin❤️❤️ Kan tenke meg dette er en dag med mye forskjellige følelser!! Men herlighet, dette er fantastisk!!
Ja tenk, jeg er virkelig gravid❤️ Helt surrealistisk, trodde aldri jeg skulle se en slik test igjen:)

Å kjære vene for en hyggelig oppdatering ❤️
GRATULERER med positiv test :D

Åååh, se der da!!! Gratulerer så mye ❤️❤️❤️ Håper spira klorer seg fast nå. Det ER så fortjent! Og for en symbolikk rundt hele forsøket... Sender deg en god klem. Det må være mange følelser som herjer nå ❤️

Back
Topp