3 vil bli 4❤️

Oi for en dag:woot: Håååper sånn på god befruktning nå og at det blir baby! Leit å høre om svigermor. Oppstått noe alvorlig sånn plutselig eller har hun vært syk over tid?
Ja, håper virkelig på god befruktning nå! Tenk om vi kunne avslutte ivfreisen vår med enda en liten skatt❤️
Hun har vært dårlig en stund, men ingen visste at det skulle bli akutt så fort.
Hvordan går det med deg etter igangsettelsen?

Ja, håper virkelig på god befruktning nå! Tenk om vi kunne avslutte ivfreisen vår med enda en liten skatt❤️
Hun har vært dårlig en stund, men ingen visste at det skulle bli akutt så fort.
Hvordan går det med deg etter igangsettelsen?
Det er jo det vi håper på nå❤️ Huff, høres ikke bra ut:sorry:

Neei, murrer litt innimellom, men kan ikke si det er det store. Og jeg er allerede sliten så hvordan skal det bli!?

Håper på kvalitetsegg nå ja❤️
Kjedelig å lese om helsesituasjonen din, håper det går bra med deg❤️
Det kommer nok til å gå bra, til slutt tror jeg. :angelic: Men,takk :Heartred

Så leit å høre om den stressende dagen dere har hatt. Håper det er verdt all strevet og at svigermor har det bra. Klem:sign19:Heartred

Klem til deg:Heartred

Svigermor døde i går kveld❤️
Tlf nå om at alle tre eggene er befruktet. Litt mye følelser og alt på en gang her nå..

Åhhh, herrefred så mye som skulle skje dere nå på en og samme tid! Kondolerer så mye :Heartpink

Svigermor døde i går kveld❤️
Tlf nå om at alle tre eggene er befruktet. Litt mye følelser og alt på en gang her nå..
Nei, så fælt :( Sender deg en veldig god klem ❤️❤️

Nei uff, så fælt:( kondolerer så mye!! Så mye blanda følelser på en gang! Føler inderlig med dere!

Kondolerer, så forferdelig. Og med tre av tre befruktet så kan jeg tenke meg det blir mye på en gang. Håper veldig for dere nå at det ligger en baby i skålen. Klem til deg, ta vare på hverandre.

Så utrolig trist, kondolerer ❤️ ❤️ ❤️ bra med eggene, men tapet av svigermor overskygger vel det regner jeg med... Håper dere tar godt vare på hverandre ❤️

Kondolerer ❤️

Uff trist lesning om svigermor. Kondolerer så uendelig masse ❤️

Så bra de alle tre ble befruktet ❤️❤️❤️

Å fy søren så fælt. Veldig trist å lese :Heartred

Bra med eggene da:Heartred blir det innsett?

Takk for all omtanke fra dere❤️
Dette forsøket har gått over all forventning tross kun tre egg. Fikk i dag satt inn et klasse A egg av topp kvalitet og de to andre dyrkes videre frem til lørdag. De fryses ned om de utvikler seg til blasto og hvis de er av god kvalitet:-)

Gratulerer som ruger.

Kondolerer så mye med svigermor. :(

Takk for all omtanke fra dere❤️
Dette forsøket har gått over all forventning tross kun tre egg. Fikk i dag satt inn et klasse A egg av topp kvalitet og de to andre dyrkes videre frem til lørdag. De fryses ned om de utvikler seg til blasto og hvis de er av god kvalitet:)

Så bra, da krysser jeg alt jeg har for både positiv test og noen i fryseren ❤️❤️❤️

Nå er fingre og tær krysset for både rugeegget og de to som fortsatt dyrkes :smiley-angelic001
Håper dere har det greit oppi kaoset ❤️

Back
Topp