3 vil bli 4❤️

Krysser såååå masse for deg ❤️ Imponert med 10 kilo! Kjempe bra:smiley-bounce016

Krysser såååå masse for deg ❤️ Imponert med 10 kilo! Kjempe bra:smiley-bounce016
Så hyggelig å se deg her og takk for at du krysser❤️ Tenk om vi endelig kunne få familien komplett!!

Skikkelig skuffa etter kontrollen i dag, for det var bare 3 eggposer... Uttak på mandag, og med så få egg blir det mer spennende enn jeg ønsker. De tre som var var heldigvis jevnstore, så får bare krysse fingrene for at det er tre egg med god kvalitet.

Skikkelig skuffa etter kontrollen i dag, for det var bare 3 eggposer... Uttak på mandag, og med så få egg blir det mer spennende enn jeg ønsker. De tre som var var heldigvis jevnstore, så får bare krysse fingrene for at det er tre egg med god kvalitet.
Krysser! Men er litt sånn bedre med kvalitet kontra kvantitet! Heier på deg ❤️

Heier på de tre eggposene❤️

Kvalitet foran kvantitet! Men skjønner engstelse! Heier sånn!☆

Krysser! Men er litt sånn bedre med kvalitet kontra kvantitet! Heier på deg ❤️
Tusen takk for all heiing❤️ Håper på god kvalitet og en baby nå altså!

Heia heia for tre knallgode egg❤️❤️

For en dag...Møtte opp til egguttak kl 09 i dag og mannen skulle avlevere sin prøve. Han kom tilbake til mitt rom etter en stund og sier at han ikke får det til. Han har jo gjort dette mange ganger før og har aldri hatt problemer med det, men i dag hadde han skikkelig sperre og var utrolig stresset. Jeg gikk alene inn til egguttaket mens han skulle fortsette å prøve. Han fikk det virkelig ikke til, og kjørte til slutt hjem for å se om det gikk hjemme. Det gikk ikke der heller, så det endte med at de måtte hente ut sperm fra testiklene hans.. Pga venting mm tok det 4 timer før vi fikk dratt fra hauskens. Mannen hadde vondt og jeg var slått ut etter uttak, medisiner og alt styret så vi gledet oss til å dra hjem og sove litt, men i bilen på vei hjem får mannen tlf om at moren er innlagt og er veldig syk. Han er nå på sykehuset hos henne, mens jeg prøver å komme meg hjemme. Det ble bare 3 egg ut, så krysser alt for gode nyheter på tlf i morgen, selv om håpet sank i kjelleren etter denne dagen..

Huff, for en dag dere har vært gjennom..! Fikk skikkelig vondt av deg nå. Håper inderlig på fin befruktning og gode nyheter i dagene som kommer ❤️og håper det ikke er for alvorlig med svigermor ❤️

Huff, for en dag dere har vært gjennom..! Fikk skikkelig vondt av deg nå. Håper inderlig på fin befruktning og gode nyheter i dagene som kommer ❤️og håper det ikke er for alvorlig med svigermor ❤️
Ja dette var dagen sin.. Ser veldig alvorlig ut for svigermor dessverre, så hele familien er samlet der nå❤️

God klem ❤️

Oi for en dag:woot: Håååper sånn på god befruktning nå og at det blir baby! Leit å høre om svigermor. Oppstått noe alvorlig sånn plutselig eller har hun vært syk over tid?

Back
Topp