Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hyggelig å se deg her og takk for at du krysserKrysser såååå masse for degImponert med 10 kilo! Kjempe bra
![]()
Krysser! Men er litt sånn bedre med kvalitet kontra kvantitet! Heier på degSkikkelig skuffa etter kontrollen i dag, for det var bare 3 eggposer... Uttak på mandag, og med så få egg blir det mer spennende enn jeg ønsker. De tre som var var heldigvis jevnstore, så får bare krysse fingrene for at det er tre egg med god kvalitet.
Heier på de tre eggposeneSkikkelig skuffa etter kontrollen i dag, for det var bare 3 eggposer... Uttak på mandag, og med så få egg blir det mer spennende enn jeg ønsker. De tre som var var heldigvis jevnstore, så får bare krysse fingrene for at det er tre egg med god kvalitet.
Tusen takk for all heiingKrysser! Men er litt sånn bedre med kvalitet kontra kvantitet! Heier på deg![]()
Håper på kvalitetsegg nå jaKvalitet foran kvantitet! Men skjønner engstelse! Heier sånn!☆
Ååå, som jeg håper detKrysser fingrene for god eggkvalitet![]()
Nå skal det gå!!
![]()
TakkHeia heia for tre knallgode egg![]()
Ja dette var dagen sin.. Ser veldig alvorlig ut for svigermor dessverre, så hele familien er samlet der nåHuff, for en dag dere har vært gjennom..! Fikk skikkelig vondt av deg nå. Håper inderlig på fin befruktning og gode nyheter i dagene som kommerog håper det ikke er for alvorlig med svigermor
![]()
Ja dette var dagen sin.. Ser veldig alvorlig ut for svigermor dessverre, så hele familien er samlet der nå![]()
TakkGod klem![]()