Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅåI dag har den fine gutten vår sagt to ganger at han ønsker vi får en baby i husBåde rørt og litt klump i magen når han sier sånn.. Som jeg håper vi lykkes nå og kan gi han en lillesøster eller lillebror
![]()
Uff ja, det blir vondt hvis vi må innse at det ikke går.. Takk for at du håper for ossÅåSkjønner godt du reagerer på det. Håper med hele meg det går nå
![]()
Det hadde vært veldig fintUff ja, det blir vondt hvis vi må innse at det ikke går.. Takk for at du håper for ossHadde vært koselig om vi begge kunne endt våre dagboker med en lykkelig slutt her
![]()
ÅååhI dag har den fine gutten vår sagt to ganger at han ønsker vi får en baby i husBåde rørt og litt klump i magen når han sier sånn.. Som jeg håper vi lykkes nå og kan gi han en lillesøster eller lillebror
![]()

I dag har den fine gutten vår sagt to ganger at han ønsker vi får en baby i husBåde rørt og litt klump i magen når han sier sånn.. Som jeg håper vi lykkes nå og kan gi han en lillesøster eller lillebror
![]()
. Det er vanskelig å sammenligne her inne syns jeg, for de fleste har en lang, lang veg å gå, men for noen er vegen ekstra tung, det er det ingen tvil om.

Takk gode dereVi klarte rett og slett ikke å starte opp nå, ombestemte oss i siste liten.. Det er så skummelt når det er siste forsøk!!
Vi skal storkose oss og nyte vår og sommer nå, så blir det forsøk i august i stedet![]()
TakkFølg magefølelsen og nyt sommeren og lad opp til nytt forsøk![]()
Ja det blir godt med en sommer uten å tenke på forsøkNyt sommeren. Går fort til august uansettgodt å ha hodet et annet sted enn den prøverørs bobla! Du fortjener en pause og litt ro i sjela med familien
![]()
Takk gode dereVi klarte rett og slett ikke å starte opp nå, ombestemte oss i siste liten.. Det er så skummelt når det er siste forsøk!!
Vi skal storkose oss og nyte vår og sommer nå, så blir det forsøk i august i stedet![]()

Ja, det ble skikkelig skummelt å skulle gjennomføre siste forsøk.. Nå håper vi på en super sommer med lilleguttOi! Ja, det er ikke enkelt!
Å vet du hva? Skjønner GODT du trenger en pause og tenk så deilig å bare nyte den fine våren og sommeren og starte opp forsøk med solskinn i hjertet!!
Det MÅ jo bare bli bra!
Så er det jo en stor som enda er liten som sikkert også får glede av en vår og sommer med mammaen i " friheten"![]()