Snakket med Hausken i dag og avtalt oppstartSkal ta trostran i syklusen før hormoner, så starter med det på neste mens. Blir hormoner i april en gang og uttak en gang etter påske
![]()
Oi, ble så nysgjerrig! Hva er trostran? Hvordan virker det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snakket med Hausken i dag og avtalt oppstartSkal ta trostran i syklusen før hormoner, så starter med det på neste mens. Blir hormoner i april en gang og uttak en gang etter påske
![]()
Det er en testosteron krem som skal smøres på huden annenhver dag i syklusen før oppstart. Skal gi flere egg og det funket på forrige uttakOi, ble så nysgjerrig! Hva er trostran? Hvordan virker det?
Ja nå skal vi havne i samme termingruppeSå bra med tid for oppstart da. Kanskje vi havner i samme termin gruppe![]()
Det er en testosteron krem som skal smøres på huden annenhver dag i syklusen før oppstart. Skal gi flere egg og det funket på forrige uttak![]()

Ja, det hadde vært magisk ♡Ja nå skal vi havne i samme termingruppe![]()
Veldig bra at noen klinikker er frempå og vil prøve ut litt mer ja! Hadde vært fantastisk om det gikk denne gangenWow! Så kjekt da!
Alt som fungerer er gull!!!
Tror det er noen klinikker som er frempå og tør prøve ut litt mer. Veldig fint at man har alternativer syns jeg.
Håper det er det som skal til og at dere snart kommer i mål med nr to![]()
Takk, det hadde vært helt fantastiskÅ som jeg håper dere lykkes nå!
Hååååper detSiste forsøket skal det bli!
Tusen takk, PoppiKrysser alt jeg har for dere nå!!!![]()
![]()
![]()
Tusen takk gode duLykke til gode du![]()
! 
Hehe, nå lo jeg godtKom Mai du skjønne milde!
Passer ikke helt i denne sammehengen å si: Gjør skogen atter grønn, hva hadde vel gynekologen sagt da?!
Men kanskje Mai kan bringe nytt liv til alle håpefulle prøvere, ikke minst deg![]()
Tusen takkLykke, lykke til!!![]()