3 vil bli 4❤️

Oi, ble så nysgjerrig! Hva er trostran? Hvordan virker det?
Det er en testosteron krem som skal smøres på huden annenhver dag i syklusen før oppstart. Skal gi flere egg og det funket på forrige uttak:-)

Så bra med tid for oppstart da. Kanskje vi havner i samme termin gruppe :D

Det er en testosteron krem som skal smøres på huden annenhver dag i syklusen før oppstart. Skal gi flere egg og det funket på forrige uttak:)

Wow! Så kjekt da!

Alt som fungerer er gull!!!

Tror det er noen klinikker som er frempå og tør prøve ut litt mer. Veldig fint at man har alternativer syns jeg.

Håper det er det som skal til og at dere snart kommer i mål med nr to :Heartred

Wow! Så kjekt da!

Alt som fungerer er gull!!!

Tror det er noen klinikker som er frempå og tør prøve ut litt mer. Veldig fint at man har alternativer syns jeg.

Håper det er det som skal til og at dere snart kommer i mål med nr to :Heartred
Veldig bra at noen klinikker er frempå og vil prøve ut litt mer ja! Hadde vært fantastisk om det gikk denne gangen❤️

Forsøket i april har blitt utsatt til mai siden uttak mest sannsynlig hadde falt i påsken. Begynte på tostran for 4 dager siden og skal ta progynova fra 1 mai. Begynner på sprøyter på neste mens og uttak i slutten av mai en gang. Etter påske må jeg til Danmark for å hente medisinene som heldigvis er gratis:-) Dette blir mest sannsynlig vårt siste forsøk i jakten på søsken, så håper så inderlig at vi kan ha hellet med oss og lykkes nå❤️

Å som jeg håper dere lykkes nå!

Lykke til gode du ❤️

Kom Mai du skjønne milde :singing:!

Passer ikke helt i denne sammehengen å si: Gjør skogen atter grønn, hva hadde vel gynekologen sagt da?!

Men kanskje Mai kan bringe nytt liv til alle håpefulle prøvere, ikke minst deg :Heartred

Lykke, lykke til!! ❤️

Kom Mai du skjønne milde :singing:!

Passer ikke helt i denne sammehengen å si: Gjør skogen atter grønn, hva hadde vel gynekologen sagt da?!

Men kanskje Mai kan bringe nytt liv til alle håpefulle prøvere, ikke minst deg :Heartred
Hehe, nå lo jeg godt:-) Håper virkelig mai kan bringe nytt liv til alle håpefulle prøvere her inne❤️

Back
Topp