Tror det er anbefalt ett par mnd, kanskje helst 3!Åh, akkuratt.. Må man gå på de lenge før forsøk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det er anbefalt ett par mnd, kanskje helst 3!Åh, akkuratt.. Må man gå på de lenge før forsøk?
Ååh..Tror det er anbefalt ett par mnd, kanskje helst 3!
Ja, det er jo flere her inne som har blitt gravide etter det, så verdt et forsøkBlir spennende å prøve q10 da![]()
Så hyggelig at du er innom og sier heiHvordan går det med deg?
Så hyggelig at du er innom og sier heiDet går bra med meg, har jobbet med litt omlegging av livsstil og gått ned en del kilo. Begynner å bli klar for nytt forsøk, men har slått oss til ro med at dette året blir det siste som prøver. Går det ikke i år forblir vi ettbarnsforeldre til godgutten vår
Hvordan går det med deg?
Så leit at du ikke har det bedre enn Bob-Bob:-( Og du, det er fullt lov å klage til meg! Håper du får det bedre om litt tid, det fortjener du(Jeg har det sånn Bob-Bob, vil ikke klage til deg, for det er jo ikke det du trenger å høre)
Dette året har så vidt begynt, så det er mange sjanser igjen enda. Når det er sagt, skjønner jeg jo at det er behov for å sette en strek et sted.
Selv synes jeg det med endelige streker er helt umulig rett og slett fordi det man føler på ett tidspunkt kan endre seg på et senere tidspunkt, så jeg tør ikke gjøre det overfor mannen min, for da har jeg liksom " lovet" det.
Jeg håper virkelig du kan få lønn for strevet og at dere nå vil lykkes.
Vektreduksjon har ofte en positiv effekt hvis man har gått en del opp.
Jeg gikk opp 12 kg i prøverørsperioden + masse opp i graviditet. Nå er jeg " bare" 10 kg mer enn utgangspunktet.
Men akkurat det med vektøkning har jeg bare måttet godta og i grunnen det " minste" bryet med alt dette. Får bare tenke å ta det av etter hvert, når man kan.
Uansett, applaus til deg, ikke lett å ta av vekt i prøverørsperioden!!!
Så leit at du ikke har det bedre enn Bob-Bob:-( Og du, det er fullt lov å klage til meg! Håper du får det bedre om litt tid, det fortjener du
Enig i at det er så og si umulig å sette strek, tenker jo at det må gå til slutt om man ikke gir seg! Håper vektreduksjon og mindre inntak av sukker vil gjøre det lettere å bli gravid![]()
Å så hyggelig at du føler det klar for å starte opp igjen snart! Jeg krysser fingrene og heier på dere! God klem!I dag lå det et brev fra Hausken i postkassa. Jeg kjente hjertet hamre hardt bare av å se logoen. I brevet lå det ny plan for nytt forsøk. Litt rart siden vi ikke har lagt plan om nytt forsøk enda, så kanskje det var et tegn fra oven
Kjenner jeg er klar for å starte på igjen om ikke lenge![]()
Tusen takk for heiingÅ så hyggelig at du føler det klar for å starte opp igjen snart! Jeg krysser fingrene og heier på dere! God klem!
Rart med det hvor gira man kan bli ved å tenke på nytt forsøkSå hyggelig at brevet gav deg en så god følelse. Har dere tenkt på ca når dere vil starte ?
Oj, så spennende da! Da krysser jeg alt jeg kanRart med det hvor gira man kan bli ved å tenke på nytt forsøkJeg har mensen nå, lurer på om vi kanskje starter på neste mens
![]()
Rart med det hvor gira man kan bli ved å tenke på nytt forsøkJeg har mensen nå, lurer på om vi kanskje starter på neste mens
![]()

Takk for at du krysser! På tide med noen solskinnshistorier fra både deg og meg nåOj, så spennende da! Da krysser jeg alt jeg kan![]()
Hyggelig at du følger medOi! Så spennende!
Er inne her og kikker etter nyheter fra deg. Dette er jo gode nyheter![]()
Ååh så sant så sant!Takk for at du krysser! På tide med noen solskinnshistorier fra både deg og meg nå![]()