<3 Våre positive tester <3

Her er mine tester emoticon  <3

 

22, 23 og 24 November


30 November
 

Tok ny test idag 10dpo

 


Supermamma* skrev:
GRATULERER!!! :D

Slik så min strimmel-test ut også! Godt å se at andre også får sånne svake streker, men faktisk er gravid! :)

Fikk sånn svak strek på strimmel i går og i dag morges, men negativ med cb i dag. Er bare 9-10 dpo, så må nok smøre meg med litt tålmodighet.

signerer det uthevede
 
her er mine fra 21/11-28/11..  

21/11= ca 10 dpo


Har tatt en etterpå også som er sterkere enn den siste her..
 
Hei Hei! :)

Her er mine positive tester:

Første to her tatt 16 dpo (hvis det er dager etter eggløsning?):


Den her ble tatt 17 dpo:

Har tatt fire eller fem før disse også.. Hadde en SA før denne graviditeten nemlig, så klarer ikke helt å tro at det kan stemme.. Men krysser fingrene:)
 
Så fint å se alle bildene:):)
Haha, kom ikke på å ta bilde engang jeg 

Det som stod i hodet på meg var å ringe samboeren:P
 
Nåååw, fine tester! Tenk så glad man kan bli for en enkel strek ;)
 
Tok test nr 1 på formiddagen 4 dager før forventet m. Positiv! Neste dag ny test på morgenen; positiv! Dagen for forventet m.; positiv! Har kjent på boobsa i over en uke at det var noe på gang så jeg ble ikke veldig overrasket. Men merka ikke SÅ raskt noe forrige gang. :)
 
har hverken testene eller tatt bilder av de jeg.. hehe. de ble pissa på å kasta :p Men jeg hadde også sånne teststrips å de begynte svakt før de ga en fin strek :p
 
Får ikke bildet mindre, jeg, men her er i hvert fall en av mine første tester :)
 



Testet positivt uke 3 
Testene er fra 9.nov - 12. nov


(En smule sjokkert . . . . . . . )
 
får ikke lagt ut pga jeg får ikke endra hvor stort det er.
 

Der fikk jeg lagt ut! :) Tatt 07.12.11
 


Min test :) Tok bare den men viste jeg var gravid siden jeg ikke fikk mensen den 20 desember så var jeg ikke i tvil så kjøpte en litt senere og tok den da bare for morro skyld :P
 
Min positive test <3 <3
Tok en til, men det bilde fikk jeg ikke lastet opp.

 


 
Back
Topp