<3 Våre positive tester <3

MissDolly

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Gleder meg masse over å kunne få poste første innlegg i denne tråden!

Skriv gjerne opp hvilken dpo du testet positivt

Strimmel fra billigtester, 9 dpo:

Veldig vanskelig å se strekene, og var usikker på om dette var skyggestreker eller ikke. Var selvfølgelig de siste testene mine, og dette var en lørdagkveld, så måtte smøre meg med tålmodighet til i dag.

CB+, 11 dpo ga meg dette resultatet:


Glad jeg tok bilde med en gang, for etter at tiden var gått ut, ble streken mer og mer borte, ettersom testen tørket ut :P

Skal ta en digital test nærmere helga, får den i posten på onsdag (Ja, jeg er testoman....)
 
GRATULERER!!! :D

Slik så min strimmel-test ut også! Godt å se at andre også får sånne svake streker, men faktisk er gravid! :)

Fikk sånn svak strek på strimmel i går og i dag morges, men negativ med cb i dag. Er bare 9-10 dpo, så må nok smøre meg med litt tålmodighet.
 

Gratulerer MissDolly! emoticon

Prøvde å laste opp bilde men det gikk ikke..hmm.

Mine strips 10 og 11 dpo er sterkere enn dine, + masse symptomer..så da regner jeg med at vi er like gravide selv om jeg ikke har tatt en CB emoticon

 
Gratulerer med positiv test .
 
Gratulerer så mye MissDolly

Kjempeglad på dine vegne =)



Her er forresten min test også  ;)
Denne ble tatt i kveld, og i følge  terminkalkulatoren har jeg termin 1. august :)
 
 
her er min i dag.. har 9 til, så det blir nok flere tester.. for å få en skikkelig feit strek

 
gratulerer alle sammen
 

Testet positivt 7 dpo! Helt fantastisk. Måtte ta 8 tester og til slutt CB før jeg trodde på det.. 

Gratulerer til alle dere andre og!



 
Vis mms_img13...jpg som lysbildefremvisning

Her er mine fire tester :)
 
Dytter for dere
 
Her kommer resten av samlingen min:

Denne er tatt 12 DPO Denne er tatt   13 DPO





Og denne er tatt 14 DPO.

emoticon
 
Gratulerer så mye alle sammen :-D

Lykke til!!
 
Her er min stolthet, hihi!
 


Denne er tatt 10dpo, men fikk først en svaaaaak positiv 9dpo som jeg ikke tok bilde av.
 


Her er mine 4 tester <3 lykkelig <3
 


Miiin test <3
 
Dytt! Vil se flere positive tester!
 

Øverste er den aller første jeg tok. Det var over mens dag. Men er ikke sikker hvor mange dagen over IKM. men var i hvertfall 3.
Den er i fra billigtester. men veldig svak strek. Til over IKM å være.
Cleareblue testen var dagen etter.





Denne tok jeg for ikke så lenge siden. :D
 
Back
Topp