<3 *Terminliste mars* <3

Hallois! Jeg har fått ny termin! 3 april ❤️ den gamle var 29 mars :) blir ei lita jente ❤️ fødested: Fredrikstad sykehus
 
Står ikke på lista jeg.
Har termin 6 mars og venter ei jente :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Oppdatert, og siden vi er så nærme termin, så oppdaterer jeg den ikke mere:) dem som ikke har kommet på nå, får skrive seg på fødelista:)
 
Hei,
Er etternølar på forumet eg også.
Har termin 28. mars med ei jente. Haukeland
hei:) jeg har dessverre slutta og oppdatere lista siden vi er så nærme termin og den er veldig full
 
Hei,
Er etternølar på forumet eg også.
Har termin 28. mars med ei jente. Haukeland
Du får gi beskjed når du føder da, så kommer du med på fødelista hvertfall:) Velkommen til forumet uansett!
 
Hei på dere! Februar går mot slutten, der jeg hadde UL-termin 27.feb, men har menstermin 3.3, så egentlig hører jeg litt til her også? :)
 
Heisann! Registrerte meg akkurat, venter ei lita jente den 5. Mars. Jeg bor i USA jeg da, så jeg kommer til å henge på forumet og få innspill fra norske mødre :)
 
Ser ut som det blir mars baby her også;-) Termin 27/2. Fødested: Bærum Sykehus
 
Heisann! Registrerte meg akkurat, venter ei lita jente den 5. Mars. Jeg bor i USA jeg da, så jeg kommer til å henge på forumet og få innspill fra norske mødre :)


VELKOMMEN :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Heisann! Registrerte meg akkurat, venter ei lita jente den 5. Mars. Jeg bor i USA jeg da, så jeg kommer til å henge på forumet og få innspill fra norske mødre :)
Velkommen :D


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Velkommen til alle dere nye, er bare å skarve i vei :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp