<3 *Terminliste mars* <3

Oppdatert:) antallet er redusert fra 230 til 147:)
 
Hei hei! Ny her! Etter en ma og en sa, sitter nå spiren, med termin 27/3 :D Jente, sunnmøre :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Hei :) Jeg står ikke på listen. Venter en pike 19.mars :)
 
Jeg står på 28. mars og satser på det blir fødsel da.. Er egentlig satt tilbake til 8. april :/ men siden jeg har blitt satt ca to uker tilbake under alle ultralydene i svangerskapene, så satser jeg på at det blir fødsel på min termin denne gangen også.. :) Håper jeg får stå på marslisten selvom terminen er satt til april..
 
Jeg står på 28. mars og satser på det blir fødsel da.. Er egentlig satt tilbake til 8. april :/ men siden jeg har blitt satt ca to uker tilbake under alle ultralydene i svangerskapene, så satser jeg på at det blir fødsel på min termin denne gangen også.. :) Håper jeg får stå på marslisten selvom terminen er satt til april..
jada:) vil du stå på 28mars eller 8april?:)
 
jada:) vil du stå på 28mars eller 8april?:)
Haha! Nekter å tro på 8. april, fordi da hadde jeg positiv test før jeg ble gravid, så om det er greit for deg står jeg gjerne på 28,mars :)
 
Haha! Nekter å tro på 8. april, fordi da hadde jeg positiv test før jeg ble gravid, så om det er greit for deg står jeg gjerne på 28,mars :)
så lenge du er aktiv får du stå:p
 
Hei:) er ny på forumet og skulle gjerne fått litt veiledning her inne. Er nyflyttet til Grefsen, 31,5 år og har ei lita jente i magen. Termin er 3.3.21014. Bor i oslo og har fått fødeplass på rikshospitalet.
 
Back
Topp