<3 TERMINLISTE JULI 2015 <3

Ny termin 12 juli på meg :)
 
Denne terminlista kan vel kanskje stenges snart? :) regner med oul er ganske nært forestående eller allerede overstått for de fleste?
 
Denne terminlista kan vel kanskje stenges snart? :) regner med oul er ganske nært forestående eller allerede overstått for de fleste?

Det har du forsåvidt rett i :)
Jeg bruker den for å sjekke i forhold til de som skal ha tilgang til skjult, men jeg har den i en egen tab på pc.

Kan vel ihvertfall løsne den fra toppen om alle er enig i dette? :)
 
Det har du forsåvidt rett i :)
Jeg bruker den for å sjekke i forhold til de som skal ha tilgang til skjult, men jeg har den i en egen tab på pc.

Kan vel ihvertfall løsne den fra toppen om alle er enig i dette? :)

Siden du fortsatt bruker den, så kan den jo forsåvidt fortsette å eksistere da :) tenkte bare at det bør komme klart frem at lista ikke brukes lengre!
 
Siden du fortsatt bruker den, så kan den jo forsåvidt fortsette å eksistere da :) tenkte bare at det bør komme klart frem at lista ikke brukes lengre!

går an å oppdatere navnet på tråden til at den er stengt eller noe? nå vet ikke jeg når de sist på mnd vår skal på oul?
 
går an å oppdatere navnet på tråden til at den er stengt eller noe? nå vet ikke jeg når de sist på mnd vår skal på oul?

Kan jo sjekke opp med en liten oppropsliste om de som ikke har vært på oul enda:)

Ellers så kan det være en ide å oppdatere tittelen ja:)

Er vel Fru Lale som må ta seg av det:)
 
Ser ut som siste oul er 10.mars. blir nok ihvertfall ikke mye senere siden alle har passert 20 uker etter det :)
Vil vel ikke tro at det kommer altfor mange nye iløpet av den tiden, og med tanke på tilgang til skjult forum så må man jo også ha 50 innlegg og ha vært medlem i 1 mnd.

Men siden jeg bruker den til å sjekke nå så kan den kanskje være festet til vi har passert 10. Mars, men at tittelen blir oppdatert.
Ser vel egentlig ikke noe poeng i å legge til nye her fremover?
 
Enig i det. Jeg får ikke oppdatert tittel via tlf, kun innlegget. Og data har jeg ikke i hus akkurat nå. Skal se om jeg får endret tittel via nettbrett senere ;-)
 
Enig i det. Jeg får ikke oppdatert tittel via tlf, kun innlegget. Og data har jeg ikke i hus akkurat nå. Skal se om jeg får endret tittel via nettbrett senere ;-)

Den er grei. Ta det når det passer;)
Om noen skulle komme inn her og, kan vi jo bare minne dem på at de kan vente til de har vært på oul.
Har nok ikke veldig stor betydning for tilgang til skjult, hvis ikke så går det nok an å se litt mellom fingrene der og :)
 
Vært på OUL idag. Ny termin er 17.juli...ble bare flytta en dag :)
Fikk også se at det var en liten gutt inni der :D
 
Hmmm, skjønner jeg det riktig at jeg ikke får bli med på noe liste før jeg har vært på OUL, og i tillegg ikke den lista fordi da må du ha vært medlem i 1mnd og hatt 50 innlegg? I så fall *skuffa* :/
 
Hmmm, skjønner jeg det riktig at jeg ikke får bli med på noe liste før jeg har vært på OUL, og i tillegg ikke den lista fordi da må du ha vært medlem i 1mnd og hatt 50 innlegg? I så fall *skuffa* :/

Du kan være med på den andre listen :)
 
Back
Topp