<3 Terminliste april 2015 <3

Det var rart, du står oppført på 18. når jeg kikker på lista nå. Kan du ha kikket på feil dato for eksempel, eller er er det noe galt her :-o?

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Hos meg på appen, så oppdaterer ikke listen seg skikkelig. Kan det være det?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hei! :)
Jeg er gravid med termin 20. April. Hemmelig, da familien og venner skal få vite det litt senere. Har dere noen gruppe på facebook som dere kan legge ned til i? Jeg bruker facebook mer enn her. Hilsen Laila Havdal. :)
 
Hei! :)
Jeg er gravid med termin 20. April. Hemmelig, da familien og venner skal få vite det litt senere. Har dere noen gruppe på facebook som dere kan legge ned til i? Jeg bruker facebook mer enn her. Hilsen Laila Havdal. :)

Det med Facebook har ikke jeg peiling på, men ang her så må du lage deg ett nick før jeg kan føre deg opp på lista.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
18 april


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det var rart, du står oppført på 18. når jeg kikker på lista nå. Kan du ha kikket på feil dato for eksempel, eller er er det noe galt her :-o?

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Og der var jeg tilbake :) Takk for at du sjekket!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sett meg opp på 25.april ;)
 
Hei! :)
Jeg er gravid med termin 20. April. Hemmelig, da familien og venner skal få vite det litt senere. Har dere noen gruppe på facebook som dere kan legge ned til i? Jeg bruker facebook mer enn her. Hilsen - :)

Beklager med det er ikke lov til å rekrutere fra BV over til FB, så nei det har vi ikke ;) Og om du ønsker å være anonym/Hemmelig- så fjern fullstendig navn ;)
 
13 april er min termin foreløpig :)
 
Hos meg på appen, så oppdaterer ikke listen seg skikkelig. Kan det være det?


Sent from my iPad using BV Forum

Oppdatterer ikke hos meg heller. Her er det ingen som står oppført etter 15 April.... Men ser på de "kopierte" listene som blir qoutet at det er fult nedover på alle datoene nesten....


Aprilbaby❤️
 
Oppdatterer ikke hos meg heller. Her er det ingen som står oppført etter 15 April.... Men ser på de "kopierte" listene som blir qoutet at det er fult nedover på alle datoene nesten....


Aprilbaby❤️

Hmm det er jo rart, men bruker du også appen? Jeg vet ikke hva som kan være galt da. Her er listen som den skal ser det ut som. Når jeg liker de som har ført seg opp så har jeg ført dem opp, og jeg tror derfor jeg også har fått med alle.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Skriv opp meg på 22.04.15 <3 Fikk pos test i dag etter 2 dager over IKM, er visst 4+3 på vei :-)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Hmm det er jo rart, men bruker du også appen? Jeg vet ikke hva som kan være galt da. Her er listen som den skal ser det ut som. Når jeg liker de som har ført seg opp så har jeg ført dem opp, og jeg tror derfor jeg også har fått med alle.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Bruker appen ja :)


Aprilbaby❤️
 
Back
Topp