Tror rådene om hvem som trenger har blitt kraftig redusert pga større fare å være på legekontor for tiden.Jordmor sa at jeg ikke trengte testen. Tenkte jeg skulle dobbeltsjekke med legen ja, men tror jeg slipper å ta den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror rådene om hvem som trenger har blitt kraftig redusert pga større fare å være på legekontor for tiden.Jordmor sa at jeg ikke trengte testen. Tenkte jeg skulle dobbeltsjekke med legen ja, men tror jeg slipper å ta den
Er i uke 21 idag, og sliter veldig med å få i meg mat og spesielt drikke, det meste kommer opp igjen dersom jeg får noe ned.. har egentlig gått veldig bra frem til for en uke siden:/ har ingen plan for videre oppfølging fremover, (bortsett fra neste uke) Har dere det?Vil bare gi deg en klem, jeg!Jeg skal ha time i morgen pga svangerskapsdepresjon, da er jeg 21+3.

Jeg har hatt en legetime PR. Telefon forrige uke, vært der i dag og skal tilbake neste uke! Og beskjed om å ta kontakt tidligere dersom ting blir verre.. føler meg godt tatt vare på, han har kjent, lyttet til både babyen og meg og brukt tid på å snakke med meglitt dårlig samvittighet for å bruke tiden til legen
Er i uke 21 idag, og sliter veldig med å få i meg mat og spesielt drikke, det meste kommer opp igjen dersom jeg får noe ned.. har egentlig gått veldig bra frem til for en uke siden:/ har ingen plan for videre oppfølging fremover, (bortsett fra neste uke) Har dere det?
Så godt å høre! Takk! Her har det verste gått over, får i meg både mat og drikke igjen og gikk opp mange kilo på ei uke! Nå kjenner jeg masse liv og koser meg så mye jeg kan med det!Jeg slet også med fryktelig kvalme og å få i meg mat, heldigvis så slapp den taket i slutten av uke 22. Så håper den gir seg snart for deg å.![]()