3?1. Jeg har silikonpupper, de var fryktelig små.
2. Jeg har operert nesen, mest pga. et brudd...men har heller aldri vært fornøyd med den.
3. Jeg har ikke operert noe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3?1. Jeg har silikonpupper, de var fryktelig små.
2. Jeg har operert nesen, mest pga. et brudd...men har heller aldri vært fornøyd med den.
3. Jeg har ikke operert noe.
Hehe ja
Men du sparer?Hehe ja
hehe husker godt. Har/hadde en "puppekonto" ja...men vet ikke om jeg tørrMen du sparer?
Søsteren min har det samme men litt som deg, synes det er skummelt. Men gjelder å finne en lege man er fornøyd med dahehe husker godt. Har/hadde en "puppekonto" ja...men vet ikke om jeg tørr
Ahh: DLiker søsteren dinSøsteren min har det samme men litt som deg, synes det er skummelt. Men gjelder å finne en lege man er fornøyd med da
3 høres jo litt rart ut...hmm...men hvem vet...kanskje du gruer deg til om det er tom for favoritt baguetten din ehh1. Jeg har med egen lunsj
2. Jeg spiser i kantinen og gleder meg
3. Jeg spiser i kantinen og gruer meg
Haha, 3 er feil (det har du rett i)3 høres jo litt rart ut...hmm...men hvem vet...kanskje du gruer deg til om det er tom for favoritt baguetten din ehh
men vi får for 1
Ohhh da skjønner jeg godt du vil ha det ja mmmHaha, 3 er feil (det har du rett i)
Og 1 er feil
De serverer burger i dag
Oooh rester hørtes godt ut!!Min frokost i dag bestod av:
1.2 toast(4 skiver)
2. 1 toast(2 skiver)
3. rester etter gårdagens middag( kylling og ris)
men ikke det jeg hadde gittOooh rester hørtes godt ut!!
Hmm 1?men ikke det jeg hadde gitt
Det stemmerHmm 1?
Hørtes fristende utDet stemmer
Appelsin tipper jeg det luktetPå toget lukter det nå
1. Svette
2. Ingenting
3. Appelsin
Helt riktig damen ved siden av satt og gomletAppelsin tipper jeg det luktet