3 påstander om meg, hvem stemmer?;)

Liker du bilen? Plassmessig og slikt? Vi selger de på jobben, of kunne tenkt meg hybriden, men redd den er trang med barnestoler i.. Aldri testet da jeg har leasing på Megane til mars neste år
Jeg elsker den :D så utrolig lett og myk til å være SUV :) og god plass i både baksete og bagasjerom syns jeg :) men har jo bare 1 barn, så mulig det blir trangt med flere. vi får ny skoda superb i mai. Må ha en såpass stor bli fordi sambo er 1.97 høy :P vi velger å beholde outlanderen og tar innbytte på bmw'en.
mine foreldre har hybriden og den er helt knall ift kjørekomfort :) ikke prøvd med barnestol, så vet ikke hvordan plassen er der.

Ta deg en prøvetur med hybriden :) helt super :)

Jeg elsker den :D så utrolig lett og myk til å være SUV :) og god plass i både baksete og bagasjerom syns jeg :) men har jo bare 1 barn, så mulig det blir trangt med flere. vi får ny skoda superb i mai. Må ha en såpass stor bli fordi sambo er 1.97 høy :P vi velger å beholde outlanderen og tar innbytte på bmw'en.
mine foreldre har hybriden og den er helt knall ift kjørekomfort :) ikke prøvd med barnestol, så vet ikke hvordan plassen er der.

Ta deg en prøvetur med hybriden :) helt super :)

Eldste har jo "beltestol" så er jo ett barnesete i utgangspunktet. Liker bilene å kjøre, men var plassen jeg var bekymret for!

Skoda superb ja! Siklet på de i flere år, men nå på en måte velge bil der jeg jobber, blir enklest og billigst!

Og med outlander phev kommer jeg meg til jobb på kun strøm, det er fantastisk!

Eldste har jo "beltestol" så er jo ett barnesete i utgangspunktet. Liker bilene å kjøre, men var plassen jeg var bekymret for!

Skoda superb ja! Siklet på de i flere år, men nå på en måte velge bil der jeg jobber, blir enklest og billigst!

Og med outlander phev kommer jeg meg til jobb på kun strøm, det er fantastisk!
Hehe, du bør vel velge en bil fra jobben ja :P

Gleder oss til å få skodaen :) men jeg er glad jeg får ha suv'en min :) mitsubishi <3

Går ut i fra at det er ok plass til en barnestol.. Får sjekke :D

1.Jeg bruker stortsett ikke truse
2.Jeg bruker stortsett ikke sokker
3.Jeg bruker stortsett ikke bh

1. Jeg har to marsvin, en katt og en hund
2. Jeg har en hund og to katter
3. Jeg har ett marsvin, en katt, en hund og en kanin

1. Jeg har lyst til å skrive en bok.
2. Jeg har lyst å hoppe i fallskjerm.
3. Jeg har lyst til å starte en kakeblogg.

Back
Topp