Tøft av hva? (Du må ikke svare )
Ene er en minnetatoering, står dato og blomster rundt.<3<3 Andre står det søss og hjerte ved, min søster har lik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tøft av hva? (Du må ikke svare )
1?Jeg kjører Mitsubishi Outlander
Jeg kjører Volvo V70
Jeg kjører BMW X3
3?Jeg kjører Mitsubishi Outlander
Jeg kjører Volvo V70
Jeg kjører BMW X3
Riktig
Det gjør sambo
Riktig
Jeg elsker den så utrolig lett og myk til å være SUV og god plass i både baksete og bagasjerom syns jeg men har jo bare 1 barn, så mulig det blir trangt med flere. vi får ny skoda superb i mai. Må ha en såpass stor bli fordi sambo er 1.97 høy vi velger å beholde outlanderen og tar innbytte på bmw'en.Liker du bilen? Plassmessig og slikt? Vi selger de på jobben, of kunne tenkt meg hybriden, men redd den er trang med barnestoler i.. Aldri testet da jeg har leasing på Megane til mars neste år
Jeg elsker den så utrolig lett og myk til å være SUV og god plass i både baksete og bagasjerom syns jeg men har jo bare 1 barn, så mulig det blir trangt med flere. vi får ny skoda superb i mai. Må ha en såpass stor bli fordi sambo er 1.97 høy vi velger å beholde outlanderen og tar innbytte på bmw'en.
mine foreldre har hybriden og den er helt knall ift kjørekomfort ikke prøvd med barnestol, så vet ikke hvordan plassen er der.
Ta deg en prøvetur med hybriden helt super
Hehe, du bør vel velge en bil fra jobben jaEldste har jo "beltestol" så er jo ett barnesete i utgangspunktet. Liker bilene å kjøre, men var plassen jeg var bekymret for!
Skoda superb ja! Siklet på de i flere år, men nå på en måte velge bil der jeg jobber, blir enklest og billigst!
Og med outlander phev kommer jeg meg til jobb på kun strøm, det er fantastisk!
Mente å huske det nemligRiktig
Ja hehe. er den som stemmer, men liker best uten bh også Men ikke nå når jeg ammer daNr 2?
1?1. Jeg har to marsvin, en katt og en hund
2. Jeg har en hund og to katter
3. Jeg har ett marsvin, en katt, en hund og en kanin