Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe det er riktig3? Er jo tiden man begynner utforske litt av hvert
Er et par tilMener at du har nevnt at mannen din er eldre, men ikke så mye eldre?
Prøver på 2
Vår ikke heeelt på jordet altså. Nei, 2 hørtes litt lite ut, men Sima hadde jo 3 så ^^hehe det er riktig
Er et par til
Og ja han er eldre så det stemmer, men det er "bare" 14år.
Hun hadde visst det...Vår ikke heeelt på jordet altså. Nei, 2 hørtes litt lite ut, men Sima hadde jo 3 så ^^
hehe det er riktig
Hehe
1. Jeg er redd for høyder
2. Jeg er en smule klaustrofobisk
3. Jeg har ikke stedsans
Riktig! ;-)Hm...
3 stemmer for meg
jeg tenker vi alle kan være en nr. 2 så jeg får for den.
Heldig jeg eier det ikke...kan ha vært en plass mange ganger, men sliter big time for detRiktig! ;-)
Hehe, stedsans har jeg nok til å dele bort litt
Huffda, :-/ de voksne pleide å spørre meg viss de hadde kjørt seg bort fra jeg var liten, for jeg hadde tross alt vært der før så da kunne jeg veien er fortsatt sånn i voksen alderHeldig jeg eier det ikke...kan ha vært en plass mange ganger, men sliter big time for det
1?1. Jeg er allergisk mot sitrus, men spiser det likevel i små mengder da jeg elsker det.
2. Jeg har vært skilt med han jeg var sammen med før mannen. Gift i 1år
3. Jeg drømmer om en Porsche og vil i grunn selge huset i dens favør.
hehe ja
Må være deiligHuffda, :-/ de voksne pleide å spørre meg viss de hadde kjørt seg bort fra jeg var liten, for jeg hadde tross alt vært der før så da kunne jeg veien er fortsatt sånn i voksen alder
hehe ja
Syns å huske du sa du var så glad i surt godt så da måtte det nesten være det, heheMå være deilig
hehe ja..stemmer det vettu Sour is my thingSyns å huske du sa du var så glad i surt godt så da måtte det nesten være det, hehe
Ja jeg finner frem hvertfall