Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok min 6+1! For min del var det hyggelig å se 3+, betryggende på et vis, samt at jeg kunne ta et bilde til minneJeg har fortsatt ikke fått surret meg til å ta en digital for å få 3+ er 6+5 nå så er vel ikke noe vits lenger haha
Jeg tok digital når jeg var 6+5Jeg har fortsatt ikke fått surret meg til å ta en digital for å få 3+ er 6+5 nå så er vel ikke noe vits lenger haha
Jeg tok min 6+1! For min del var det hyggelig å se 3+, betryggende på et vis, samt at jeg kunne ta et bilde til minne
Jeg tok digital når jeg var 6+5
SnikerHva er opplegget med 3+? Jeg tok en digital test 4 januar og fikk «gravid 1-2», burde jeg teste igjen?
Merker jeg blir bekymret av å lese så mye om SA og MA, hadde en SA i mai 2018. Jeg tenker at det er ikke uvanlig å oppleve en SA ila livet så håper min «kvote» er fylt.
For en fin tilnærming til SA! Kunne ønske jeg klarte å tenke på samme måteHva er opplegget med 3+? Jeg tok en digital test 4 januar og fikk «gravid 1-2», burde jeg teste igjen?
Merker jeg blir bekymret av å lese så mye om SA og MA, hadde en SA i mai 2018. Jeg tenker at det er ikke uvanlig å oppleve en SA ila livet så håper min «kvote» er fylt.