3+ på digital

Jeg har fortsatt ikke fått surret meg til å ta en digital for å få 3+ :hilarious: er 6+5 nå så er vel ikke noe vits lenger haha :hilarious:

Jeg har fortsatt ikke fått surret meg til å ta en digital for å få 3+ :hilarious: er 6+5 nå så er vel ikke noe vits lenger haha :hilarious:
Jeg tok min 6+1! For min del var det hyggelig å se 3+, betryggende på et vis, samt at jeg kunne ta et bilde til minne :happy:

Jeg tok digital når jeg var 6+5 :p

Hva er opplegget med 3+? Jeg tok en digital test 4 januar og fikk «gravid 1-2», burde jeg teste igjen?

Merker jeg blir bekymret av å lese så mye om SA og MA, hadde en SA i mai 2018. Jeg tenker at det er ikke uvanlig å oppleve en SA ila livet så håper min «kvote» er fylt.

Hva er opplegget med 3+? Jeg tok en digital test 4 januar og fikk «gravid 1-2», burde jeg teste igjen?

Merker jeg blir bekymret av å lese så mye om SA og MA, hadde en SA i mai 2018. Jeg tenker at det er ikke uvanlig å oppleve en SA ila livet så håper min «kvote» er fylt.
Sniker
Jeg testet kun 1 gang og fikk 2-3. Følte ikke jeg hadde noe behov for å teste flere ganger da jeg ikke har hatt noe som tilsier at det ikke er som det skal være :rolleyes:

For en fin tilnærming til SA! Kunne ønske jeg klarte å tenke på samme måte

Ventet med å ta testen til jeg var 5+6, den viste da 3+.

Back
Topp