3+ på digital

Tok første digitale etter 2-3 når jeg var 6+0, livredd for å ikke få 3+ så ville ikke teste for tidlig
 
Har lurt på og ta flere men dropper, skal til legen i morgen og torsdag og ta hcg prøver istedenfor.
 
5+1 etter menstermin.
21 dpo regnet fra eggløsning
 
5+3 tror jeg! Testet ikke dagene før da..
 
Fikk 2-3 5+5, testa ikke før 6+4 igjen men da var det 3+ :)
 
Forrige gang fikk jeg 3+ da jeg var 4+6.

Denne gangen fikk jeg ikke gravid 3+4 (men positiv på alle andre testene jeg tok) og gravid 1-2 da jeg var 3+5. Har ikke testet siden (er 5+0 i dag), men skal teste så fort jeg får de jeg har bestilt i posten.. Veldig spent!
 
1-2 12 dpo. 2-3 i uke 5 en gang. Hadde fortsatt 2-3 i uke 6+1. Fikk 3+ 6+3 :confused:
 
Wuhu, der kom testene i posten. Og fikk 3+ i dag, 5+1. Veldig glad for det :).
 
Jeg fikk 3+ idag, er 6+0. Sist test tok jeg 5+0, da fikk jeg 2-3. Har ikke turt å teste tidligere :hilarious:
 
Jeg fikk 2-3 uker idag, er 5+1. Har en test igjen, men skal prøøøve å vente til neste uke med å ta den
 
Fikk 2-3 i går, 4+3. Har igjen to digitale, så tenker å ta den ene til søndag (5+0), også den andre på onsdag neste uke kanskje (5+3). Da er det en uke siden jeg fikk 2-3. Det burde holde? :p:angelic::woot:
 
Fikk 3+ i dag, 6+5. Ikke testet siden 28 desember :p da fikk jeg 2-3
 
Åååh, jeg var så dum og røk på den siste digitale jeg hadde i dag 6 (5+4). Hadde håpet å se 3+, men fikk 2-3. :(
 
Åååh, jeg var så dum og røk på den siste digitale jeg hadde i dag 6 (5+4). Hadde håpet å se 3+, men fikk 2-3. :(

Jeg og røk på en digital i dag i håp om å se 3+, men ble 2-3. :rolleyes: Jeg tok en babyplan først, og den ble mye sterkere enn de andre babyplantestene jeg har tatt, så hadde litt håpet oppe for 3+. Men jeg er bare 4+5, og fikk 1-2 på søndag og 2-3 på onsdag, så når jeg fikk begynt å tenke meg om innså jeg at det var litt vel optimistisk å tro jeg skulle få 3+ nå :hilarious: Har en digital igjen, som jeg tenker å prøve å spare til onsdag :angelic::)

Er vel flere her som har fått 2-3 når de har vært 5+4, også 3+ noen dager etterpå, så hvis du vil kjøpe deg en ny test, så får du nok 3+ veldig snart :happy::Heartred
 
Jeg og røk på en digital i dag i håp om å se 3+, men ble 2-3. :rolleyes: Jeg tok en babyplan først, og den ble mye sterkere enn de andre babyplantestene jeg har tatt, så hadde litt håpet oppe for 3+. Men jeg er bare 4+5, og fikk 1-2 på søndag og 2-3 på onsdag, så når jeg fikk begynt å tenke meg om innså jeg at det var litt vel optimistisk å tro jeg skulle få 3+ nå :hilarious: Har en digital igjen, som jeg tenker å prøve å spare til onsdag :angelic::)

Er vel flere her som har fått 2-3 når de har vært 5+4, også 3+ noen dager etterpå, så hvis du vil kjøpe deg en ny test, så får du nok 3+ veldig snart :happy::Heartred

Takk skal du ha :Heartred

Jeg slutter å teste med strips hver dag nå, siden det bare gjør meg gal - og så kjøper jeg en ny CB digital som jeg skal ta i neste uke. Da burde den slå ut på 3+ som du sier :)

Det var gjerne litt tidlig om den hadde vist 3+ for deg nå, men krysser fingrene for at du får det på onsdag!
 
Back
Topp