Hei!Jeg fullammer på melkefri diett... Si ifra om du trenger tips
Hvordan syns du det går? Sliter med pålegg, blir det samme hele tida og er så lei!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!Jeg fullammer på melkefri diett... Si ifra om du trenger tips
Hei!
Hvordan syns du det går? Sliter med pålegg, blir det samme hele tida og er så lei!
Samme her. Har kuttet egg også nå, og han reagerer fortsatt på noe... Mulig jeg kutter amming om noen uker når han begynner med grøt.Slitsomt! Tror det er mer han reagerer på, for jobber veldig med prompene!
Pålegg ja-kjedelig! Savner ost! Og melkefri ost er ikke godt :-(
Vurderer å kutte ut ammingen om noen uker om han ikke virker mer fornøyd snart. Ammer hele natten også- stup trøtt!
Samme her. Har kuttet egg også nå, og han reagerer fortsatt på noe... Mulig jeg kutter amming om noen uker når han begynner med grøt.
Jeg lever også melkefritt, og har de samme problemene. Baby reagerer tydelig på noe annet, men vet ikke hva. Synes kostholdet er ensformig og kjedelig. Sliter særlig med mellommåltid. Blir liksom knekkebrød/brød/speltlompe m/ pålegg...Hm, detektiv arbeid dette her! Snakket med barnelege. Hun sa de to mest vanlige allergener på babyer var først melkeprotein og deretter soya. Litt kjedelig hvis de reagerer på soya da nesten alt melkefritt er basert på soya..