3 mnd kontroll

Var på kontroll forrige uke, han ble født 3,7 og 51 cm lang. På 3-måneders kontrollen veide han 6,5 og han ville ikke rette ut beina ordentlig så det ble 62 cm sånn cirka.
 
Vesla var 2465g 48 lang og 33 hodeomkrets når hun ble født, på 3 mnd kontroll var hun 4860g 56,5 lang og 37,8 hodeomkrets. Følger sin egen kurve men går smått synes jeg, hun er småspist.
Fikk feber (ikke høy) men kroppsverk, suttra og var slapp så fikk en paracet etter tips fra helsesøster, ble mye bedre til henne da :)
 
Var på 3 mnd kontroll i dag :) Hun var 2580 g og 46 cm da hun ble født. Nå e hun 4865 g og 57,5 cm :D
Hun har vært små spist hele veien, spiser lite men ofte. Men alltid fulgt sin egen kurve.
 
Sånn er det her og. Alltid hatt mye melk, men føler det er mindre nå. Han har plutselig begynt å våkne oftere på natten også, så ikke vet jeg. Har ikke prøvd med mme da. Eller, prøvde en gang men han nektet. Hvilket merke bruker du?
Har brukt NAN. Bruker ikke tillegg lengre da min produksjon er stor igjen. Skal kontrollveie henne på Mandag og håper hun legger godt på seg igjen..
Hvis han din drikker mer på natta nå så kommer du til å øke produksjonen. Kansje han har trengt mer ( økedager).. Det skjedde iallefall her :)
 
Da har vi vært på tre mndrskontroll idag. Han var 3260g 49cm lang og 33cm rundt hodet da han kom. I dag er han 6980g 64cm ca og 40,5cm rundt hodet. Sprøytene var han ikke noe glad i, men det gikk fort over. :)
 
Da har vi vært på tre mndrskontroll idag. Han var 3260g 49cm lang og 33cm rundt hodet da han kom. I dag er han 6980g 64cm ca og 40,5cm rundt hodet. Sprøytene var han ikke noe glad i, men det gikk fort over. :)

Lagt på seg godt! :D Krysser fingrene for at han ikke reagerer på vaksinene da :)
 
6760 g, 62 cm og 42,9 cm rundt hodet :) Skrek da han fikk vaksinen, men ingen reaksjoner dagene etterpå :)
 
Vi har ikke 3mnd kontroll før om 1mmd, og lille er nå 11uker så han er jo nesten 4mnd på sin... Men var på en oppfølging time i dag, og fikk da både veid og målt! :) så her ble han veid til 5930g, var 2855g ved fødsel. (Født 3 uker før). Og ble målt til 55,7cm og var 45cm når han kom til :) hode ble ikke målt nå..


Siterer meg selv jeg ;p men da har vi vært på 3mnd kontroll :) lille var blitt 59,5cm lang, 41,6cm rundt hodet og 6750g tung ;p hehe ;)
 
Back
Topp