3 mnd kontroll

Vart idag vi. 5610 gr (2705) å 57 lang (46). Ble selvfølgelig litt hyling av sprøytene, men gikk fort over. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app[/quote]
Håper hun slekter mye på sin far, og unngår det. Er det noe man kan gjøre mtp kosthold for å utsette plagene?

Vi var på kontroll 20.04, da var han 6520g og 62,5 lang :D (3730g og 53cm)
Litt skriking etter hvert stikk , men ellers gikk det veldig bra!

Er litt stolt over at han legger på seg så godt som han gjør, med tanke på at jeg bare har melk i en pupp og vi ikke trenger erstatning i tillegg :) :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi var på kontroll 20.04, da var han 6520g og 62,5 lang :D (3730g og 53cm)
Litt skriking etter hvert stikk , men ellers gikk det veldig bra!

Er litt stolt over at han legger på seg så godt som han gjør, med tanke på at jeg bare har melk i en pupp og vi ikke trenger erstatning i tillegg :) :)

Bra jobba ;)

Håper hun slekter mye på sin far, og unngår det. Er det noe man kan gjøre mtp kosthold for å utsette plagene?
Den var til jule baby.[/quote]

er nok lite med kosthold...

hadde selv ingen problemer med dette før jeg ble gravid (har hatt det siden jeg ble født, men oppdaga det ikkje før etter jeg hadde født. at dette var grunnen til plagene) men for lite trening gjør det verre. må trene styrke.
så får bare håpe på at hun ikke har arvet det :)
synet er og i familien men jeg er en av de få(vet om 2 ) som har dårlig syn. de vet ikje hva som gjør at vi ser så dårlig bare at det blir verre med årene. jeg er heldig og har det bare på ett øye :) min oldemor ble blind i 40åra. men jeg har jo heldigvis et øye som ser ok :)
hun ligner veldig på sin far så satser på hun arver det meste fra ham :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Var på kontroll i dag :) 6 kg og 62 lang. Var kjempeflink når han fikk vaksina! Litt pjusk nå i ettertid. Har stort sett sovet siden vi reiste fra HS :)

Da har vi å vært på kontroll. 7295 g og heile 66 cm va gutten blitt, e ikkje rart han vokse fort ut av klærna sine nei :P

Da har vi også vært på kontroll :)
Nå er han blitt 6275g (3840g) og 63cm (50cm), ser han vokser til!:)
Han vrælte og skreik når han fikk vaksinene, men med trøst så gikk det fint:) Litt ekstra slapp de første dagene etterpå, men ellers i topp form heldigvis :)

Var på kontroll 31. mars. 7,2 kilo og 64 cm. Så hun er fortsatt ei stor jente - bruker str 68 i klær, men vektkurven har flatet litt ut, så nå er hun mellom det to øverste kurvene. Vaksina gikk greit, men det er jo dårlig gjort med to stikk altså! Heldigvis er puppen en kur mot alt som er vondt, så det gikk fort over!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

I dag har vi vært på (litt forsinket) 3mnd kontroll.
Mini var 7210g og 66cm, da han ble født var han 4068g og 53cm.

Sent from my GT-I8190N using Tapatalk

Vi var på kontroll den 15. april.. Da var hun akkurat 3,5 mnd. 62 cm og 5.420 (49 og 3346). Så hun er ikke akkurat så kraftig med tanke på lengda - men sånn var forrige også. :)

Back
Topp