3 mnd kontroll

Var på 3mnd kontroll idag og viste seg at vekten har flatet ut. Antagelig er melkeproduksjonen redusert pga stress. Helsesøster anbefalte kjapt mme (som alle helsesøstre). Ville heller prøve å øke prod med pumping & amme-te før vi tyr til mme. Så skal inn igjen om 2 uker for oppfølging. Fælt med vaksinene.. Gråt fra kontrollen kl 12 til kl 18 :( men er jo viktig at han får dem... Selvom mammahjertet verker veeeldig!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Samme her :(
Vekten har flatet ut og vi fikk beskjed om å gi mme. Vi har siden 11.nov startet med å gi mme, men først ammer jeg til det er ikke mer melk i begge brystene så gir vi flaske, ca 40-60 ml. Det er ikke alltid han drikker opp alt, men godt å vite at han har blitt mett.

Håper det ordner seg for dere og at dere får melkeproduksjon på plass igjen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei:) jeg kom på at jeg kan snike litt her på august, var på september klubben men fikk en datter den 22 august:)
Vekt fødsel: 3280
Vekt 6 uker: 4590
Vekt 12 uker: 6390 altså glad i pupp og er det fløte som kommer??:p

Lengde fødsel: 48 cm
Lengde 12 uker: 58 cm

Hodeomkrets fødsel:34
Hodeomkrets 12 uker: 40 cm

Ser mi jente er veldig stor iforhold til de fleste.. Huff blir nesten bekymret. Men helsesøster sa ingenting.
 
Da har vi også vært på kontroll. Ligger greit over gjennomsnittet og følger kurven sin bra :)

Vekt fødsel: 4460 gr
Vekt 3 mnd: 6550 gr

Lengde fødsel: 51 cm
Lengde 3 mnd: 63 cm

Hodeomkretsen ved fødsel er jeg usikker på, trur det var 38/39. Nå er den 40,5 :)


Lillejenta ble født 22.08.13<3
 
Da har vi også vært på kontroll. Ligger greit over gjennomsnittet og følger kurven sin bra :)

Vekt fødsel: 4460 gr
Vekt 3 mnd: 6550 gr

Lengde fødsel: 51 cm
Lengde 3 mnd: 63 cm

Hodeomkretsen ved fødsel er jeg usikker på, trur det var 38/39. Nå er den 40,5 :)


Lillejenta ble født 22.08.13<3
Ser vi fødte samme dag:D godt å endelig se en annen baby i samme vekt klasse;)
 
Jeg har fått en storgutt!!

Vekt fødsel: 2290
Høyde:46
Ho:33

Vekt 3 mnd: 5290
Høyde 3 mnd: 59,5
Ho 3 mnd: 40

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Ser vi fødte samme dag:D godt å endelig se en annen baby i samme vekt klasse;)

Åå så moro :D hvor fødte du? :) Hehe ja. Vår har alltid vært litt stor. Fikk litt sjokk når pappa'n fortalte vekta. Forklarer litt hvorfor jeg var på størrelse med en elefant :p


Lillejenta ble født 22.08.13<3
 
Åå så moro :D hvor fødte du? :) Hehe ja. Vår har alltid vært litt stor. Fikk litt sjokk når pappa'n fortalte vekta. Forklarer litt hvorfor jeg var på størrelse med en elefant :p


Lillejenta ble født 22.08.13<3
Jeg fødte på st olavs:) Hehe jeg ser aldri noen andre babyer og trodde vår bare var litt større enn andre,men ser nå at hun er ganske matgla ja;) Hehe. Men hun brukte str. 50 hele første mnd og nå bruker hun allerede 62. Kan sikkert begynne med 68 til jul:O :p hvor fødte du da??
Snuppa her tok først igjen fødselsvekta si da hun var 3 uker, fikk bare ned i starten. Men så går hun opp 400 gr j uka:D haha
 
Jeg fødte på st olavs:) Hehe jeg ser aldri noen andre babyer og trodde vår bare var litt større enn andre,men ser nå at hun er ganske matgla ja;) Hehe. Men hun brukte str. 50 hele første mnd og nå bruker hun allerede 62. Kan sikkert begynne med 68 til jul:O :p hvor fødte du da??
Snuppa her tok først igjen fødselsvekta si da hun var 3 uker, fikk bare ned i starten. Men så går hun opp 400 gr j uka:D haha

På ahus :) Brukte 50 lenge her og. 56 var hu ferdig med før jeg rakk å snu meg omtrent :p Og nå er 62 for trangt rundt magen på buksene.. Litt bollebaby ja :p


Lillejenta ble født 22.08.13<3
 
3 mnd kontroll:

Vekt ved fødsel: 2835g
Nå: 6000g

Lengde ved fødsel: 50cm
Nå: 61,5cm

HO ved fødsel: 33cm
Nå:41,5cm

:)
 
Vekt ved fødsel: 3630 g
Vekt 3 mnd: 7295 g

Lengde fødsel: 51cm
3mnd : 65, 5 cm

:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
3 mnd kontroll:

Vekt ved fødsel: 3600g
Nå: 6030g

Lengde ved fødsel: 49 cm
Nå: 61 cm

HO ved fødsel: 35 cm
Nå:41,5 cm
 
På ahus :) Brukte 50 lenge her og. 56 var hu ferdig med før jeg rakk å snu meg omtrent :p Og nå er 62 for trangt rundt magen på buksene.. Litt bollebaby ja :p


Lillejenta ble født 22.08.13<3
Hehe samme her da, jeg kom plutselig på å ta frem 56, men det gikk bare en mnd knapt så var det smått. Og vi som hadde altfor mye i 56:-s ser vi trenger mye mindre klær enn vi trodde. Det mageproblemet ja, bare klær uten stram strikk i livet går her;) ellers ser det veldig ubehagelig ut... Svigermor kjøpte en dongeri bukse som aldri vil passe:p
 
Back
Topp