3.mnd kontroll

Arh, d må der prøves her igjen. Bare brakk seg når jeg gav han. Noen gode tips å komme med hvordan få i de små tran?
 
Arh, d må der prøves her igjen. Bare brakk seg når jeg gav han. Noen gode tips å komme med hvordan få i de små tran?
D-vitamin dråper fra apoteket :) mi bare gulper av tran, ødelegger alt av klær... Så blir dråper her i huset!
 
Arh, d må der prøves her igjen. Bare brakk seg når jeg gav han. Noen gode tips å komme med hvordan få i de små tran?
Sånn var det med eldste også i starten, er bare til de blir vant med det.. Storesøster BER om å få tran:p
 
3månederskontrollen unnagjort! Lillegull fikk vaksine i begge lår, gråt men roet seg. Vokst masse! 59cm og 5700gr :) flink lita <3
 
Arh, d må der prøves her igjen. Bare brakk seg når jeg gav han. Noen gode tips å komme med hvordan få i de små tran?
På begge mine har jeg startet med å gi tran fra sprøyte(kjøper på apoteket). Første 1-2 ukene lurer jeg litt og litt tran i munnen mens jeg ammer(blir litt grisete, men tørker oss begge godt med våtservietter etterpå). Så gir jeg han det direkte i munnen, mn fortsatt med sprøyte slik at det bare kommer litt i gangen, og blir mindre søl:)
Med D-vitamindråper får de ikke i seg de gode fettsyrene som er så bra for hjernens utvikling nå første året, så stå på! :)
 
Back
Topp