3 mnd kontroll og vaksine

Åja, skjønner:-) Hvilken uke ble han født i? Min jente er født littegrann før termin, men er ikke prematur. Hun gikk ned fra 3056 til 2670, men har brukt VEEELDIG lang til på å nå fødselsvekten igjen. Men mandagen i påskeuka veide ho 4 kg, så da var de fornøyd:-)
Han kom uke 34+4, men vannet gikk i uke 33+1

Vi var på kontroll i går! Hs sa at omtrent 1 av 10 barn får feber i.l.a. de par første døgnene etter vaksina. Har ikke merka noe til det her, foreløpig (men hun har vært litt ekstra urolig og sutrete i går kveld og u kveld, stakkar). Snuppa vår er forresten 5920 g og 62 cm lang. :-)
Åja, det var jo ganske mange egentlig! Her ble det feber i natt, men heldigvis ikke mer enn 38,3! Tok av ho så ho bare sov i bleia og da roa jo seg:-) Ikke noe feber idag

Vært i dag, 5000g og 61cm:)
Har sovet mye etter vaksinen, hadde en runde med grining i fire-femtida, å har nå sovet siden fem..håper vi slipper unna feber:)

No va da vår tur!:o nett komme heim itte kontroll, va ein heisen opplevelse.. :s håpa ho slepp onda feber og meir vondt.. Eg e vertfall klar for sofa resten av dagen me kos og trøst!..:)
Ellers va ho mindre enn eg trudde.. "berre" 6530gr og 63 cm på strømpelesten :)

No va da vår tur!:o nett komme heim itte kontroll, va ein heisen opplevelse.. :s håpa ho slepp onda feber og meir vondt.. Eg e vertfall klar for sofa resten av dagen me kos og trøst!..:)
Ellers va ho mindre enn eg trudde.. "berre" 6530gr og 63 cm på strømpelesten :)
Så heldig som er ferdig. Det er vår tur imorgen. Gruer meg fryktelig.

Så heldig som er ferdig. Det er vår tur imorgen. Gruer meg fryktelig.

Ja, no e da bare resten igjen! Håpa ho ikkje får feber og sånn.. Vondt nok å sjå ho få sprøyto.. :-o
Tips å ta me tutt, den gløymte me og eg fekk ikkje roa ho heilt før den va på plass!..:) men virka greit me ho no vertfall :-)

Ja, no e da bare resten igjen! Håpa ho ikkje får feber og sånn.. Vondt nok å sjå ho få sprøyto.. :-o
Tips å ta me tutt, den gløymte me og eg fekk ikkje roa ho heilt før den va på plass!..:) men virka greit me ho no vertfall :-)
Takk for tips. Den skal jeg ta med :)

Her slapp vi unna feber, sov ekstra samme dagen..ellers har det gått bra:)

Vi skal på onsdag.. Kjenner jeg gruer meg, sa at mannen må være med for jeg har så noia for sprøyter at jeg blir kvalm bare jeg ser en..

Vi skal på onsdag.. Kjenner jeg gruer meg, sa at mannen må være med for jeg har så noia for sprøyter at jeg blir kvalm bare jeg ser en..

Då ville eg nevnt da te HS når du kjem,so kan ho klargjer miksen ein anna plass enn rett foran deg..

Då ville eg nevnt da te HS når du kjem,so kan ho klargjer miksen ein anna plass enn rett foran deg..

God idé, det tenkte jeg ikke på i det hele tatt. :p Er nesten sånn at jeg vurderer å sitte utenfor mens mannen blir med inn, men samtidig vil jeg være der for lillemor. Skal ikke være enkelt.. :rolleyes:

God idé, det tenkte jeg ikke på i det hele tatt. :p Er nesten sånn at jeg vurderer å sitte utenfor mens mannen blir med inn, men samtidig vil jeg være der for lillemor. Skal ikke være enkelt.. :rolleyes:

Nei, eg tenkte heller ikkje på da.. Men takle heldigvis sprøyte og sånt greit te vanli.. :) da e fleire so går ut, men eg trur du øveleve me å vera der inne :-) ♥ berre tenk du gjer da for mini :-) kan heller få pappen te å holda ho når stikket kjem..:-)

6400g og 61 cm. Han reagerte med høy feber om natta. Ingen skriking eller noe, bare høy feber

Min sønn er 63 cm og 6,570.
Han fikk ikke feber av sprøytene, bare vondt og vanskelig å sove utover kvelden, så vi gav han stikkpille uansett.

Vi har vært i dag. 6970 og 61 :) Sovet siden han fikk vaksine kl 09, håper vi slipper feber og ubehag :)

Da har vi også vært på kontroll. Lillegull er 4965 gram, 58,7 cm lang og 40,7 rundt hodet. Hun følger nå sin kurve fint igjen. Vaksinene gikk fint (mannen var med som moralsk støtte for meg :P), hun sov i 5 timer i strekk etter, men nå er hun våken og virker helt fint. Håper vi slipper feber og sånt. :)

Vi slapp ikke unna.. 38,8 i feber og skriking og klynking i flere timer nå.. Nå har hun fått paracet, så håper det roer seg og hun får sove litt.

Vi slapp ikke unna.. 38,8 i feber og skriking og klynking i flere timer nå.. Nå har hun fått paracet, så håper det roer seg og hun får sove litt.

Offdå! :o håpa da hjelpe so litlo og mammen får da litt bedre i stripo!.. :)

vår var 6200 og 64 lang :) litt grinete den dagen og sov mye dagen etter, men ellers ingen reaksjon :)

Back
Topp