~~<3 Mars jentenes JUBELTRÅD ~~<3

Jubler for 9 uker i dag! :-) (ifølge mine beregninger er jeg 9 uker IDAG! )
 
Jubler høyt for at jeg og esilenot er 10 herlige uker i dag!!! Hurra!! Bare 2 uker igjen til de magiske 12 :-)
 


Fru Slick Chick skrev:
Jubler høyt for at jeg og esilenot er 10 herlige uker i dag!!! Hurra!! Bare 2 uker igjen til de magiske 12 :-)


Jippi jippi jippi..Bare 2 igjen til de magiske 12 for oss

Jubler også for at ul gikk strålende idag. Lille spira var 32,6mm :D
 
Jeg vil juble for at jeg har verdens mest fantastiske familie og svigerfamilie. Det er ikke grense for gleden og støtten de viser oss nå i denne perioden, utrolig herlig! 
 
11 uker i dag!! bare 1 uke igjen til det magiske 12:D
 
Har endelig blitt litt bedre! Klarte vaske någen maskina med klær! Og rydde huset i dag!! Jippi! !
 
Jubler STOOOOORT for 12 uker i dag!!!!!
 
woooohoooo!!!!!! =D=D=D 12 uker idag=D endelig! Hehe Skal på tidlig ultralyd også idag å gleder meg ihel!!! Blir så kjekt å få bekreftet at alt er som det skal. Tilogmed kjæresten min skal være med, så håper virkelig det er lov. Siden han har fått seg pause på jobben for å bli me. Herreguuuuud vi gleder oss! Selv om jeg gruer meg også=0 håper vi får med oss bilder også<3>
 
Jubler for 12 uker for Fru Slick Chick og meg idag

I tillegg må jeg juble for at lille i magen gjør seg til kjenne nå :) Kjente første bevegelse inni magehuset igår og idag har det vært mange ganger allerede *rørt*
Gleder meg så til vi kan kjenne lille utenpå magen :)
 


var og så nurket mitt, det var fantastisk! det fineste jeg har sett!
 
15!!!! uker i dag!!!

og var hos JM for første gang så fikk høre et damlokomotiv i magen min med 160slag  FANTASTISK!!!!

 
Hurra for 13 uker og 2.trimester Jubler for Fru Slick Chick også Og for alle andre da som skifter uke idag :D
 
Jeg er 13 uker idag!! Og vi var på (enda en) ul på tirsdag og fikk se en liten akrobat!! H*n lå på ryggen og spratt opp og ned :P I tillegg så alt veldig fint ut og jeg gleder meg VILT til ordinær 27.oktober!
 
Wohoooo!! =D 13uker  og 2trimester idag  =)  (ifølge ul termin hvertfall ,14uker ifølge mens termin=D )

Gleder meg til ordinær ul 28 oktober=D
 
14 uker idag 4 uker og 4 dager til ordinær ul,måtte dagene gå fort.
 
Jubler litt i dag ja!!  Har verdens søteste prins på snart 18 mnd som ble overlykkelig da han fikk sine nye vintersko i dag tidlig, har bært dem rundt siden. Formen er gooood, magen vokser, kjenner mer bevegelse, det er fredag, og "bare" to hele uker til ordinær ultralyd
Ønsker alle jentene her inne en herlig fredag & helg!!
 
Back
Topp