~~<3 Mars jentenes JUBELTRÅD ~~<3



Fru Slick Chick skrev:
Jubler HØYT for at vi endelig er ferdig med uke 7 og er over i uke 8


Er med på denne jubelen  Bare 4 uker igjen til de magiske 12.
 
11!!!! uker i dag ^_^ og  bare litt over 1 uke til mine foreldre får vite noe 
 
JEG ER 9 UKER IDAG :) UTROLIG GLAD FOR DET :D
 
Hurra for 9 uker og en vellykket ul i dag som viste et bankende hjerteemoticon
 
Jubler for å ha passert 11 uker..!! Synest tiden går fort nå.. håper den fortsetter slik :) Og så er jeg ikke kvalm i dag, og kjenner at jeg har mer energi nå, iallefall tidlig på dagen.. livet er sååå godt emoticon
 
Jubler for at jeg er under 200 dager igjen :) :) Ifølge den ene tickeren min vertfall På onsdag er jeg 12 uker! Da skal det jubles da!
 
Juber for UL i morgen og fordi jeg er glad for første gang på flere dager 
 
Jubler for at 7 uker er passert og at jeg snaaaart er 8 uker :)
Like langt som jeg var da jeg fant ut at jeg var gravid med lillegull :)
 
9 uker i dag, og fortsatt ikke et eneste tegn til kvalme! :D Håper det holder seg sånn!
 
Tidlig ultralyd bestilt! Time 6.september :D
Gleder meg til å se lille bønna!:)
 
Litt utenfor tema, men jeg jubler for paraplyen min idag... REGNVÆR uten like.

Dessuten er det min siste dag i uke 11, så imorgen er grensen nådd! Hvor har alle ukene blitt av? synes ikke det er lenge siden jeg sto med CB i hånda å talte meg frem til 5+3 jeg.....
 
Endelig kommet over 12 ukers grensen =) Det er deilig det!
 
Jeeeyyy 9 uker idag
Jubler for at nå er Fru Slick Chick og jeg 9 uker. Bare 3 uker igjen til 12ukersgrensa
 
Jubler for 12 uker i går Hvor blir tiden av.. Dagene går fort for tiden, å godt er det.
 
Jubler høyt for 9 uker i dag!!!! Hurra :-)
 
I dag vil eg juble for knirkefri levering i ny barnehage, at eg har 222dagar igjen til termin (likar artige talkombinasjonar;P), at hummøret og forma er utruleg bra i dag og at eg skal til første svangerskapskontroll i mårå, i lag med den komande storebroren (grunna planleggingsdag i barnehagen).
Det heile blir feira med sushi!;)
 
jubler for 13 uker i dag og 2 trimester!!!!!! Deilig
 
jubler for at jeg endelig ble medlem her inne og beveger meg bort fra bim. dette stedet er mye bedre!
er så heødig at bestevenninnen min også er gravid, hun er 6 uker bak meg;)
 
Jeeeeeyyyy fant hjertelyden med doppleren min idagHar ikke prøvd den før idag og hadde tenkt å vente enda en stund...men nysgjerrigheten tok overhånd :D Hjertet banket kjempefort :D

 
Back
Topp