~~<3 Mars jentenes JUBELTRÅD ~~<3

Jubler for fantastisk jordmortime i går, 14 uker, 150 hjerteslag, voksende mage, bedre form, càfe besøk med god venninne, fantastisk mann, herlig datter og hyttetur med fin svigerfamilie på lørdag :-) Hurra! God helg alle mann :-)
 
15 uker i dag, 5 uker til så er jeg halvveis!!
 
15 uker i dag:D
 
jubler for at det er mandag i morgen... og snart fredag&ultralyd.. sååå spent <3





....og det gikk jo så fint i går... gleder oss veldig til lillebror kommer <3
 
20 uker i dag!! WOHOOO!! ;D
 
21+2 idag!!! Og nedtelling til jul og julebakst
 
Jubler for at samboer ENDELIG kjente spark på magen min i natt emoticon
 
JIPPI!!!!!    BARE 9 UKER IGJEN TIL TERMIN...

Telle, telle, telle... emoticon
 
Jublar for at datoen i dag viser at vi er komne til 2012 - året babyane våre skal få kome ut i den store verda!:D
Og jublar for at vi snart er klare for å flytte inn i nytt hus:)
 
Jubler for at målet føles så nært.. ikke at jeg gleder meg til takene når det virkelig setter inn, men vi er jo så heldige som får gå gravide, og snart får vi en liten bylt i armene.. smelter bare ved tanken <3

Jubler også for den nydelige mannen min, som har all verdens tålmod, og som monterte sprinkelsenga og stellebordet som skal stå ved siden av i går.. kan nesten ikke, som flere av dere, vente med å begynne å vaske de små små klærne..
 
jubler for at jeg har endelig klart å ha sex med samboeren min igjen!!!!!!!
 
Jubler for at jeg bare har 4,5 uke igjen til termin!!! 
 
I dag vil eg juble for at mor mi har spurt om å handle for meg, slik at eg slipper å reise til sentrum i morgong;) Då får eg meg nye støttestrømper, brystpumpe og rammer til bileta eg skal henge opp! Det blir så bra!!:D
 
Back
Topp