<3 MAI 2019 <3

Jeg hadde blødning som mensen :) Ga seg etter 3-4 dager. Men var mindre som kom.

De hetetoktene har vært helt ille. Jeg svetta bort på hyttetur i påska, med svigers. Det var ikke behagelig, og noe veldig innmari flaut... :p
Okay! Ja uff d høyrtes ikkje særlig morro ut nei lykke til på mandag! Blir spennande å sjå når du kan ha uttak då :)

Okay! Ja uff d høyrtes ikkje særlig morro ut nei lykke til på mandag! Blir spennande å sjå når du kan ha uttak då :)
Takk :) Da blir det en lang dag i Oslo igjen, gleder meg til de er over jeg. For de liker jeg itte :)
Men det er for en god sak.

Sist hadde jeg uttak på onsdag, tenker at det blir det nå også.

Okay, ikkje merka noko sånt endå heldigvis, er vel ca 10 dager til egvskal begynna Med sprøyter. Eg føle ikke eg e hormonell eller noko fysiske plager. Heldigvis. Kanskje bittelitt meir irritert enn eg va på supercure...
Litt morsomt, for kom blødning 1 time etter eg hadde send meldingen og spurt om dette i dag ;) Hehe Shit så då ska eg blø i 10 daga:woot:?! D orka eg ikkje . Hadde gledd meg til ein måned uten mensen, d var heilt til egvleste brevet at d stod d kom ein blødning... trudde då d varte i 1 dag :wtf:

Hehe, nei du skal sikkert ikke det altså, jeg tror bare det varte til sprøytestart fordi blødninga kom seint hos meg liksom! Også varierer det jo veldig. Men litt mer enn en dag må du nok sikkert regne med, tror de første har som vanlig/liten mens :) Bra blødninga er på plass i hvertfall, da er du i rute! Og digg med lite bivirkninger!

Ovitrelle satt lørdsg 27 på kvelden, når er det da trygt at den er ute av kroppen? Rugedag 1 her nå :)

Ovitrelle satt lørdsg 27 på kvelden, når er det da trygt at den er ute av kroppen? Rugedag 1 her nå :)
Pleier å ta ca 10 dager har jeg lest :D så ca tirsdag :)

Jeg skal også ha uttak på onsdag :) Spennende tid foran oss. Jeg er også veldig spent på uttaket; de snakket om 7 follikler sist uttak, men endte på 4 egg - og avbrutt innsett.
Kjempe spent nå. Før har de alltid brukt innsett etter 2 dager. Men nå ble det etter 2,3 eller 5 dager. De sa at innsett etter 5 dager kun var for de som fikk 10 befruktede egg eller mer ved uttak.

Kjempe spent nå. Før har de alltid brukt innsett etter 2 dager. Men nå ble det etter 2,3 eller 5 dager. De sa at innsett etter 5 dager kun var for de som fikk 10 befruktede egg eller mer ved uttak.

Hvor hører du til?

Jeg hører til Haugesund og ble forespeilt uttak onsdag og innsett mandagen - altså blasto - både denne og forrige gang, med beskjed om å være klar fredagen (2 dgrs) om de så at det var nødvendig. Vi fikk jo aldri innsett sist, fordi de ringte mandags morgen. Denne gang ønsker de å prøve det samme, så håper vi får flere egg.

Jeg har en følelse av at uttak blir onsdag her også :)
Så det blir skikkelig spennende :)

Hei:)
Jeg kjenner at nå gruer jeg meg skikkelig til nytt forsøk :sorry: Jeg skal på kontroll i morgen for å få vite når det blir innsett av fryst blastocyst. Dette blir vårt 3. insett, men vårt første fryste. På begge de to første IVF forsøkene har jeg vært veldig rolig i forkant og hatt troen på at det skulle gå. Etter to mislykkede forsøk så kjenner jeg nå bare at jeg gruer meg og at jeg ikke vet hvordan jeg skal håndtere nok en skuffelse. Noen som har tips til hvordan en kommer seg gjennom disse forsøkene? Hvordan skal jeg få troen tilbake? Og hvordan kan jeg forberede meg på en eventuell ny skuffelse? :sorry:

Jeg kjenner at nå gruer jeg meg skikkelig til nytt forsøk :sorry: Jeg skal på kontroll i morgen for å få vite når det blir innsett av fryst blastocyst. Dette blir vårt 3. insett, men vårt første fryste. På begge de to første IVF forsøkene har jeg vært veldig rolig i forkant og hatt troen på at det skulle gå. Etter to mislykkede forsøk så kjenner jeg nå bare at jeg gruer meg og at jeg ikke vet hvordan jeg skal håndtere nok en skuffelse. Noen som har tips til hvordan en kommer seg gjennom disse forsøkene? Hvordan skal jeg få troen tilbake? Og hvordan kan jeg forberede meg på en eventuell ny skuffelse? :sorry:
Jeg skal også ha tredje innsett snart, men de to forrige endte i abort. Jeg er også spent og redd for at det ikke går, men samtidig så er jeg redd for at det ikke går eller ender i nok en abort. Men jeg er klar for å prøve igjen. Alt for å oppnå drømmen tenker jeg.

Bare å stryke meg fra listen.
Gikk til H*** denne gangen også. Ble ett nytt avbrutt forsøk.. Er bare dritt lei. Venter på å snakke med lege i morgen om hva en skal gjøre videre. Mine egg var umodne denne gangen og lever i håpet på at det er mulig å gjøre noe der. Noen som har peiling ??

Last edited:
Gikk til H*** denne gangen også. Ble ett nytt avbrutt forsøk.. Er bare dritt lei. Venter på å snakke med lege i morgen om hva en skal gjøre videre. Mine egg ver umodne denne gangen og leger i håpet på at det er mulig å gjøre noe der. Noen som har peiling ??
Huff, mange gode tanker til deg :Heartpink

Gikk til H*** denne gangen også. Ble ett nytt avbrutt forsøk.. Er bare dritt lei. Venter på å snakke med lege i morgen om hva en skal gjøre videre. Mine egg var umodne denne gangen og lever i håpet på at det er mulig å gjøre noe der. Noen som har peiling ??

Åneiii, så leit!! Hvis umodne egg er problemet kan du prøve å spørre dem om oocytt-aktivering? Jeg vet lite om det men de snakka om å prøve det på mine egg når vi kom til Spiren. Håper uansett at dere finner en løsning snart, for dette er jo bare vondt :Heartred

Nå når jeg skal melde mens og vi er bekreftet plass... Så bruker TR sin SWEET SWEET TIME på å komme :hilarious:
Aldri hatt lutealfase på mer enn 11 dager og er idag 12dpo, ingen mens murring men mye stikninger i lysken og jeg har allerede testa, og er negativ så nå er det bare waiting game :shifty:

COME ON :dance018:BangHead

Hei

Jeg har ikke så mange gode tips, men jeg kjenner meg godt igjen i frykten for skuffelse. Tror det som fungerer for meg (er på 5. forsøk nå) er å prøve å være realistisk. Være i nået. Det betyr å ikke forestille meg hvordan en positiv test blir, men heller ikke forestille meg hvordan en negativ test blir..
Og når livet og frykten føles som verst, minne meg selv på hvorfor samboeren og jeg gjør dette. ❤️

Finner mye støtte i forumet her med damer i samme situasjon som forstår når de verste følelsene herjer. Håper du finner samme trygghet her ❤️

:( Så trist! Avbrutt føles så meningsløst! Håper legen har en god plan for dere i morgen!

Om 12 timer er det blodprøve og fire og en halv times venting på kontroll igjen.
Spent på hvordan det ser ut nå :)

Om 12 timer er det blodprøve og fire og en halv times venting på kontroll igjen.
Spent på hvordan det ser ut nå :)

Lykke til på kontrollen! :) Håper de setter opp uttak slik at du slipper flere kontroller.

Nå har vi tatt siste spray og satt siste Gonal F. I morgen kveld er det Ovitrellen! :)

Lykke til på kontrollen! :) Håper de setter opp uttak slik at du slipper flere kontroller.

Nå har vi tatt siste spray og satt siste Gonal F. I morgen kveld er det Ovitrellen! :)
Jeg er skikkelig spent på hvordan det blir.

Jeg har egentlig noe både lørdag og søndag, så passer dårlig med innsett da.
Så håper at uttaket blir på onsdag. Men det finner jeg kanskje ute i morgen.

Nå når jeg skal melde mens og vi er bekreftet plass... Så bruker TR sin SWEET SWEET TIME på å komme :hilarious:
Aldri hatt lutealfase på mer enn 11 dager og er idag 12dpo, ingen mens murring men mye stikninger i lysken og jeg har allerede testa, og er negativ så nå er det bare waiting game :shifty:

COME ON :dance018:BangHead

Klassisk:banghead: Heier på at den kommer veldig snart!

Back
Topp