Krysser-fingrene
Blir kjent med forumet
Spennende detteKjeder meg snart ihjel
Men sånn utenom det så går det bra.
Shopping er ikke meg
Seks minutter igjen nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende detteKjeder meg snart ihjel
Men sånn utenom det så går det bra.
Shopping er ikke meg
Seks minutter igjen nå.
Ja. Det er det.Spennende dette
Ja. Det er det.
Nå venter jeg på toget og samboer.
Så kommer det oppdatering i dagboka og her bare jeg kommer hjem.
Da er kontrollen gjort. Time på Rikshospitalet kl. 13 i dag. Foliklene hadde ikke vokst så mye som forventet..noen av de hadde knapt nok vokst .Så fra 10-11 mulige på tirsdag..var det nå kanskje 5..
Forrige uttak fikk jeg ut 12..og 4 ble befruktet og var brukbare. Kjenner jeg ble litt stresset.
Så nå øker de fra 150 gonal til 225 gonal i tre dager til..og håper på det beste .
Uttak blir på onsdag
Da var jeg ruger gitt
gratulerer som ruger! Da var jeg ruger gitt
Lykke til med rugingen! Håper spiren finner roen og fester seg godt Gratulerer! Feste seg nå da, lille embryogullDa var jeg ruger gitt
Eg kan sei ifrå når eg begynna på sprøyter, så kan eg flyttast dåkva var bivirkningene dine tå sprayen? Viss du gjekk på synarela, kva dag fekk du Evt blødning? Og varte den lenge?
Det er samme dose som jeg har gått på siden søndag. Jeg tok 150 iE torsdag-søndag, også har satt 225iE siden da.Da er kontrollen gjort. Time på Rikshospitalet kl. 13 i dag. Foliklene hadde ikke vokst så mye som forventet..noen av de hadde knapt nok vokst .Så fra 10-11 mulige på tirsdag..var det nå kanskje 5..
Forrige uttak fikk jeg ut 12..og 4 ble befruktet og var brukbare. Kjenner jeg ble litt stresset.
Så nå øker de fra 150 gonal til 225 gonal i tre dager til..og håper på det beste .
Uttak blir på onsdag
Da var jeg ruger gitt
Da er kontrollen gjort. Time på Rikshospitalet kl. 13 i dag. Foliklene hadde ikke vokst så mye som forventet..noen av de hadde knapt nok vokst .Så fra 10-11 mulige på tirsdag..var det nå kanskje 5..
Uttak blir på onsdag
Håper for deg!Limer inn fra dagboka jeg. For de som ikke har vært der:
Fingra min er så hovne, så ringen måtte skrus av istad, kroppen er tydelig på hormoner.
Men så til saken.
Blodprøva viste at det ikke var klart enda. Det regna jeg med
De største var 14 mm, så må ha noen dager til, så fått kontroll på mandag igjen.
Klarte å få time 12.30 istedenfor 15.00 som egentlig var det de hadde ledig. TAKK! (Da slipper jeg iallefall å være i Oslo hele dagen, men reise hjemmefra 7.00 og kanskje jeg er hjemme til 15.30)
Men ... Var inne til ny lege, ei koselig dame, som prata masse. Jeg sa at jeg hadde PCOS, og hun skvatt.
For det stod det ikke i noen papirer hun hadde. Og hun lurte på hvorfor i all verden jeg har lang protokoll da!
Det har jeg lurt på også svarte jeg... Og hun stussa veldig. For det var jo ikke helt optimalt. Det vet jeg jo, svarte jeg da.
Bare surr med meg og Riksen... Bare surr...
Fortalte også om at kroppen støter fra seg, men siden det var så tidlig, var det ikke regna som abort.
Så er bare å prøve igjen.
De har tydeligvis glemt både det, og vil ikke hjelpe noe ekstra med tanke på at kroppen støter fra alt.Så dårlig at de ikke har tenkt på det med PCOS? Veldig merkelig.. Skjønner at du blir frustrert! Men bra du fikk tatt opp litt ting i dag hvertfall, får håpe det eventuelt blir til hjelp senere!
Høres ut som eggene kommer seg bare de får litt mer tid da, så bra! Blir spennende igjen på mandag![]()
Okay, ikkje merka noko sånt endå heldigvis, er vel ca 10 dager til egvskal begynna Med sprøyter. Eg føle ikke eg e hormonell eller noko fysiske plager. Heldigvis. Kanskje bittelitt meir irritert enn eg va på supercure...Det er greit jaBrukte synarela, var mest plaget av hetetokter og at jeg ble frynsete/ustabil i humøret. Ble ikke deprimert liksom som en del blir, men ekstremt kort mellom latter og tårer, og litt mer uttalt sliten og lei meg hvis jeg først var det hvis du skjønner. Men gikk ganske bra altså!
Fikk blødning etter to uker på sprayen, og den tror jeg bortimot fulgte sin vanlige syklus siden jeg hadde eggløsning dagen før jeg starta med spray. Spraya i tre uker totalt. Husker ikke helt hvor lenge blødningen varte men kanskje litt mer langdryg enn vanlig? Tror jeg småblødde helt til jeg hadde begynt på sprøytene hvertfall. Hvordan synes du det går?
?! D orka eg ikkje . Hadde gledd meg til ein måned uten mensen, d var heilt til egvleste brevet at d stod d kom ein blødning... trudde då d varte i 1 dag 
Åja har ikkje slete med d akkurat... høyrtes litt slitsomt ut.. sånn eg får når eg drikke rødvin litt morsomt men eg fekk blødning 1 time etter eg snedte meldingen Til degJeg hadde hetetokter. Veldig og. Sånn mange ganger om dagen. Så ble nesten gal. Men var sist og. Så ble ikke overraska.
Jeg fikk blødning på siste dagen jeg kunne få den. Tre dager før sprøyte. Så det var flaks.
Det har gått veldig bra. Ser litt mishandlet ut. Men det går. Skal ikke vise magen uansett.
Nærmer meg Oslo nå.
hadde tenkt eg skulle ha ein måned uten mensen noJeg hadde blødning som mensenÅja har ikkje slete med d akkurat... høyrtes litt slitsomt ut.. sånn eg får når eg drikke rødvin litt morsomt men eg fekk blødning 1 time etter eg snedte meldingen Til degnår d stod blødning i brevet så trudde eg d var 1 dag, men skjønt på ho andra her at d kan vara lenger
hadde tenkt eg skulle ha ein måned uten mensen no
![]()