Åh! Jeg håper masse for deg!Da er ovitrelle satt kl 20:00 og veien mot mål er håpefull selv om følelsene ikke er helt til stede. Har fått for mange skuffelser så det er meget vanskelig å håpe. Håper noen her inne kan håpe for meg![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh! Jeg håper masse for deg!Da er ovitrelle satt kl 20:00 og veien mot mål er håpefull selv om følelsene ikke er helt til stede. Har fått for mange skuffelser så det er meget vanskelig å håpe. Håper noen her inne kan håpe for meg![]()
![]()
Huff, håper det klaffer denne gangenEr da tungt og frustrerende det også Å klart, har må prøvd i 3 år, så mange måneder med null klaff her også. Vet du hva faktoren din er her? Slimhinner? Egget ?

Satte mitt første Estradotplaster i dag. For alle første gang.
Har du noen erfaring med det?
Dårlig befruktning å slite med tynne slimhinner, meg letrozol og Menopur fungerte bra på slimhinnrne. Du har ikke vurdert og sende en mens prøve til Ivf Serum klinikken i Hellas da? Kanskje det er noe i livmoren som hindrer at det fester seg. Vet mange plutselig blir gravid etter kur derfra.Huff, håper det klaffer denne gangen
Vet ingenting om faktorene. De sier alt er fint... uten medisinene jeg har gått på så har de lurt på om jeg kanskje ikke får eggløsning hver måned pga en syste på den ene eggstokken. Men med IVF har vi fått ut mange gode egg og fått mange fine blastocyster. Og ingen kan gi oss noen grunn eller forklaring på hvorfor de ikke fester seg
Hva er dine faktorer?
Takk for tips, det skal jeg gjøre hvis det ikke klaffer denne gangenDårlig befruktning å slite med tynne slimhinner, meg letrozol og Menopur fungerte bra på slimhinnrne. Du har ikke vurdert og sende en mens prøve til Ivf Serum klinikken i Hellas da? Kanskje det er noe i livmoren som hindrer at det fester seg. Vet mange plutselig blir gravid etter kur derfra.

Jeg går turer, drikker ikke alkohol (Men ikke gjort det på flere måneder før forsøk heller), prøver å drikke mye vann, og spise sunt.Hva gjør dere etter innsett ? Altså hva er lurt og ikke lurt å gjøre i rugetiden? Leve som normalt er jo ulikt fra person til person.
Tusen takk for at du deler erfaring.Ja, men jeg tror heldigvis ikke min erfaring er mest representativ da! Jeg tåler østrogen veldig dårlig, og blir helt vippet av pinnen emosjonelt og mentalt. Vi satser på at du tåler det godt!
Tusen takk for at du deler erfaring.
Jeg er rimelig tynnslitt i nervene etter dette året, så jeg håper ikke dette plasteret gir meg enda mer emosjonell utfordring.
Når har du kontroll? Jeg fikk vite i dag at jeg skal på kontroll mandag 13. mai. Det blir syklus dag 14. Ved innsett i naturlig syklus har jeg hatt kontroll fra syklusdag 10 til 12 ca..
Hvordan har det vært for deg ved styrt? Jeg har ikke fått så mye informasjon rundt styrt..
Håper du slipper billig unna! No har eg tatt synarela siden påske, føler eg må ta i ein eeeevighet før eg kan beg med sprøyte, men d nerma seg no! Har ikkje ein einaste bivirkning så langt av den, har aldri hatt noko bivirkning av noko heldigvis! Så er spent når eg begynner på menopur om det blir noko bivirkning då! Nokon erfaringer? Flyttes eg til stimulering når eg begynner å ta sprøyte?

Jeg flytta meg da jeg starta på spray jegNo har eg tatt synarela siden påske, føler eg må ta i ein eeeevighet før eg kan beg med sprøyte, men d nerma seg no! Har ikkje ein einaste bivirkning så langt av den, har aldri hatt noko bivirkning av noko heldigvis! Så er spent når eg begynner på menopur om det blir noko bivirkning då! Nokon erfaringer? Flyttes eg til stimulering når eg begynner å ta sprøyte?
Har du hatt kontroll tidligere dette forsøket? Jeg var på tirsdagenDa er vi to!
Akkurat det samme som deg her.
Er første nå. Så ikke vært på noen før i morgen. Endte med fem sist. Så spent på hvor mange jeg trenger nåHar du hatt kontroll tidligere dette forsøket? Jeg var på tirsdagen
..ul og blodprøve. Veldig spent på morgendagen!!
Nå er vi så mange som venter spent på forsøk i mai, at det er på tide vi får oss en tråd!!
Ikke gjort dette før, så om det blir litt rot får dere bære over med meg
Heia mai og heia våren, nå skal det bli!!!
Skriv opp :
Nick - alder - barn# - #IVF/ICSI/FER - klinikk/sykehus - medisiner - Uttak/innsett - egg ut/frys - testdato
Venter på oppstart:
Stimulerer:
- Guro - 33 år - #2 ICSI - Søskenforsøk - Haukeland - kort protokoll - Gonal-f, orgalutran og Lutinus - uttak uke 22/23
- Blåbæra - 31 - B1 - 1.FER, - styrt syklus, porgynova - Rikshospitalet
- Emilie89 - 30 - B1 - #ED - St. Petersburg - Progynova, estradot, crinone +++ - Innsett uke 20/21
- prøver83 - Jelena - 36 - B2 - #FER1 -Rikshospitalet - progynova - innsett uke 21/22
- Kraakemor - 28 år . B1 - #IVF1 - St. Olavs - Procren og Synarela, Menopur - Uttak og Innsett forhåpentligvis uke 19
- Lillespøn - 29 - b1 - #2 IVF - UNN Tromsø - Menopur, Orgalutran og Lutinus - uttak ca uke 21
- Kattedama - 25 - #1 - #1ICSI - Rikshospitalet - Synarela, Gonal-F 150IE, Ovitrelle - uttak ca uke 26
- Evis84 - 34 - barn1 - 3ICSI/FER3- Porsgrunn - synarela og menopur - Medio/slutt mai for uttak og innsett
- Myo - 39 år, barn nr 2, første icsi, Porsgrunn. Menopur, Cetroide og Ovitrelle. Innsett i uke 22
- Solsikken10 - 33 - barn#1 - 1.IVF - KK - Rekovelle, Cetrotide, Ovitrelle, Lutinus - Uttak/insett i mai avh. av syklus
Avbrutt/totalfrys:
- Krysser fingrene- 38 år- 3 ivf -riksen- synarela,gonal ,ovitrelle og crinone. Uttak/innsett uke 19
- Veslejinta - 29/30 år - Barn1 - IVF2 - Rikshospitalet - Synarella, Gonal-F, Ovitrelle, Lutinus - Uttak/innsett uke 19
- C - 31 - B1 - 1IVF (2. uttak) - Haugesund - Synarela & Gonal F - Uke 19
- Daydream - 32år - Barn #1 - IVF -Haugesund - Progynova, Gonal-f, Fynemadel, Ovitrelle og Lutinus. Uttak uke 20
- Stjernefrø - 28 år - Barn1 - IVF - Haugesund - Synarella, Gonal-F, Ovitrelle, Lutinus - Uttak uke 21
- Venessiela - 29 - B1 - #3 FER (#1 ICSI) - St.Olavs - styrt syklus med progynova og lutinus - innsett uke 19/20
- Gladis- 39 #4 ivf #Haukeland #Synarela, Fostimon og Lutinus. Uttak/innsett ca uke 19
- Starlight - 32år - b2 - IVF nr 1 - Riksen - Synarela/Gonal-F/Ovitrelle - Uttak/innsett u. 20
- Signy - 35 - barn#2 - IVF#2-FER -innsett#5 -St.Olavs-progynova/cyclogest -innsett uke 20
- Sitrus. - 31 - B1 - 1.FER, 4.IVF - naturlig syklus med Cyclogest - mens 16.04, innsett uke 18/19 - Spiren
- Leverihåpet - 35 år - Barn1 - #8IVF/ICSI - Haugesund - Synarela fra 15.03, Gonal-F fra 18.04, Klexane, Prednisilone,Ovitrelle, Lutinus - Uttak/innsett uke 18/19
- Rosalia - 31 - 1# - # 1 IVF - Fertilitetsklinikken i Porsgrunn - lettozol, Menopur og ovitrelle - Fryseforsøk i naturlig syklus, innsett 03.05 - Testdag ca 19 mai
- Lillemirakel2020 - 27 - B1 - #2IVF #1frys (etter to mislykka fersk) - Letrozol og Ovitrelle - Medicus Stavanger - oppstart ved mens ca. uke 17
- Krissy136 - 32 - barn# 1 - #IVF2/FER1 - Rikshospitalet - medisiner: progynova og crinone - Uttak var i mars - 1 egg på frys
- Litapi - IVF #5 - FER - UNN - Styrt syklus - Estradot plaster, Lutinus. Innsett uke 20
- Petra1 - 25 - b1 - 2. icsi - haugesund sjukehus - progynova, gonal f, fyrmadel og lutinus - uke 20
- Ønskeross2 - 32 - barn nr 2 - Innsett nr 6, FER- Riksen - naturlig syklus - kontroll 9.5 - Uttak/innsett - testdato
Ruger:
Gravid
- Alvea - B2 - #1 IVF - #4 FER - Styrt syklus - Progynova og lutinus - Innsett av blasto 29.04 - St.Olavs
:
Ikke gravid:
Slitsomt med den blodprøven,ja. Har pleid å hatt 3 kontroller før uttak. Så mulig det blir ny i helgen. Største folikkelen var 14 mm på tirsdag..så den må vel eksplodere til neste ukeEr første nå. Så ikke vært på noen før i morgen. Endte med fem sist. Så spent på hvor mange jeg trenger nå
Den blodprøva så tidlig er slitsomt. Ble maaange timer i Oslo forrige forsøk på grunn av dem.