<3 MAI 2019 <3

Starter med gonal-f på 2. syklusdag, så orgalutran på dag 5. Sist hadde jeg kontroll på dag 8, så blir vel rundt da denne gangen og :) jeg slapp å gå flere dager på sprøyter sist gang så da brukte jeg gonal-f i 10 dager og orgalutran 11 dager, satte eggløsningssprøyta den dagen på kvelden :)
Så tipper det blir ca samme nå :)

Spennende tid! Det høres travet ut, men jeg vet jo at det ikke er det :P
Hvilket datoer er det som tilhører de forskjellige tidspunkter?

Spennende tid! Det høres travet ut, men jeg vet jo at det ikke er det :p
Hvilket datoer er det som tilhører de forskjellige tidspunkter?
Vet ikke datoer enda, for det kommer an på når jeg får mens. Men tipper jeg begynner på sprøyter rundt 12. mai :)

Har forresten glemt å melde at jeg fikk mens på onsdag! Så det vil si syklusdag 6 i dag. Vi skal ha fryseforsøk i naturlig syklus så ringer Spiren i morgen og melder inn mens, også regner jeg med det blir ultralydkontroll på fredag :) Så nå er vi gang, og forhåpentligvis samarbeider kroppen slik at vi kan sette inn en blastocyst om et par uker:happy::smiley-angelic001

Vet ikke datoer enda, for det kommer an på når jeg får mens. Men tipper jeg begynner på sprøyter rundt 12. mai :)

Håper tanta kommer tidlig denne gangen ;)

Jaaa det er bra! Alltid dritt når man må vente lenger enn planlagt, man venter jo nok uansett liksom. Men høres ut som du er ved greit mot, og veldig bra å rekke før sommeren!!
Ja når jeg ser på "det store bildet" så har jeg jo ventet siden desember, første gyn time... så straks 5 måneder... Er så rart å tenke på at vi straks runder 1 helt år med prøving! Og jeg husker ingenting fra året utenom all denne prøvingen :sorry:

Ja når jeg ser på "det store bildet" så har jeg jo ventet siden desember, første gyn time... så straks 5 måneder... Er så rart å tenke på at vi straks runder 1 helt år med prøving! Og jeg husker ingenting fra året utenom all denne prøvingen :sorry:

Nei, skjønner hva du mener.. Straks tre år her og jeg aner på en måte ikke hva jeg tenkte på/gjorde med tiden min før dette. Men, nå er du hvertfall snart i gang, håper dere slipper mange forsøk!

Nå er vi så mange som venter spent på forsøk i mai, at det er på tide vi får oss en tråd!! :D
Ikke gjort dette før, så om det blir litt rot får dere bære over med meg ;)
Heia mai og heia våren, nå skal det bli!!! :gen014

Skriv opp :
Nick - alder - barn# - #IVF/ICSI/FER - klinikk/sykehus - medisiner - Uttak/innsett - egg ut/frys - testdato

Venter på oppstart: :happy:
  • Sitrus. - 31 - B1 - 1.FER, 4.IVF - naturlig syklus med Cyclogest - mens ca. 16.04, innsett uke 18/19 - Spiren
  • Guro - 33 år - #2 ICSI - Søskenforsøk - Haukeland - kort protokoll - Gonal-f, orgalutran og Lutinus - uttak uke 22/23
  • Blåbæra - 31 - B1 - 1.FER, - styrt syklus, porgynova - Rikshospitalet
  • Emilie89 - 30 - B1 - #ED - St. Petersburg - Progynova, estradot, crinone +++ - Innsett uke 20/21
  • prøver83 - Jelena - 36 - B2 - #FER1 -Rikshospitalet - progynova - innsett uke 21/22
  • Kraakemor - 28 år . B1 - #IVF1 - St. Olavs - Procren og Synarela, Menopur - Uttak og Innsett forhåpentligvis uke 19
  • Lillespøn - 29 - b1 - #2 IVF - UNN Tromsø - Menopur, Orgalutran og Lutinus - uttak ca uke 21
  • Petra1 - 25 - b1 - 2. icsi - haugesund sjukehus - progynova, gonal f, fyrmadel og lutinus - uke 20
  • Signy - 35 - barn#2 - IVF#2-FER -innsett#5 -St.Olavs-progynova/cyclogest -innsett uke 20
  • Kattedama - 25 - #1 - #1ICSI - Rikshospitalet - Synarela, Gonal-F 150IE, Ovitrelle - uttak ca uke 26
  • Evis84 - 34 - barn1 - 3ICSI/FER3- Porsgrunn - synarela og menopur - Medio/slutt mai for uttak og innsett
  • Lillemirakel2020 - 27 - B1 - #2IVF #1frys (etter to mislykka fersk) - Letrozol og Ovitrelle - Medicus Stavanger - oppstart ved mens ca. uke 17
  • Myo - 39 år, barn nr 2, første icsi, Porsgrunn. Menopur, Cetroide og Ovitrelle. Innsett i uke 22 :)
  • Krissy136 - 32 - barn# 1 - #IVF2/FER1 - Rikshospitalet - medisiner: progynova og crinone - Uttak var i mars - 1 egg på frys
Stimulerer: :smiley-angry026
  • Veslejinta - 29/30 år - Barn1 - IVF2 - Rikshospitalet - Synarella, Gonal-F, Ovitrelle, Lutinus - Uttak/innsett uke 19
  • C - 31 - B1 - 1IVF (2. uttak) - Haugesund - Synarela & Gonal F - Uke 19
  • Daydream - 32år - Barn #1 - IVF -Haugesund - Progynova, Gonal-f, Fynemadel, Ovitrelle og Lutinus. Uttak uke 20
  • Stjernefrø - 28 år - Barn1 - IVF - Haugesund - Synarella, Gonal-F, Ovitrelle, Lutinus - Uttak uke 21
Avbrutt/totalfrys: :banghead:

Ruger :nailbiting::

Gravid :love7:

Ikke gravid :(:

Slenger meg inn her :) Starter med progynova i dag for fryseforsøk i stimulert syklus.

Venessiela - 29 - B1 - #3 FER (#1 ICSI) - St.Olavs - styrt syklus med progynova og lutinus - innsett uke 19/20

En uke igjen bare med de blå pillene! :D

Slenger meg inn her :) Starter med progynova i dag for fryseforsøk i stimulert syklus.

Venessiela - 29 - B1 - #3 FER (#1 ICSI) - St.Olavs - styrt syklus med progynova og lutinus - innsett uke 19/20

Velkommen og så godt at du er i gang igjen! Nå håper jeg virkelig du får komme helt i mål :Heartred

To dager til sprøytestart... Og jeg både gruer og gleder meg.
Det er IKKE moro å stikke seg selv :oops:

You can do this!! ❤️ Vi heier på deg :D
Det ble en del stikk sist, så er bare å finne igjen den tøffe sida, som jeg fant da.
Men det blir godt å komme i gang igjen. Er 7 måneder siden jeg satte nest siste sprøyte i dag.

Melder meg inn her eg :happy: Er på sprøytedag 2 i dag, uttak/innsett ca uke 19. Skal på ultralyd 30/4.
Gladis- 39 #4 ivf #Haukeland #Synarela, Fostimon og Lutinus.

To dager til sprøytestart... Og jeg både gruer og gleder meg.
Det er IKKE moro å stikke seg selv :oops:
Heier på deg! To uker til jeg skal begynne å stikke selv, gruer meg jeg også! Håper alt strevet blir belønnet med en drømmebaby for oss alle :)

Heier på deg! To uker til jeg skal begynne å stikke selv, gruer meg jeg også! Håper alt strevet blir belønnet med en drømmebaby for oss alle :)
Nå er det i morgen. Så det går fort dette :) :eek:

Men om det fungerer så er det verdt det. Er veldig verdt det da :happy:
Så får vi se om hvor mange egg det blir nå. Det blir spennende.

Nå er det i morgen. Så det går fort dette :) :eek:

Men om det fungerer så er det verdt det. Er veldig verdt det da :happy:
Så får vi se om hvor mange egg det blir nå. Det blir spennende.
Vi får krysse fingrene for at det blir bra med egg og at kvaliteten er på topp :)

Back
Topp