3 måneder kontroll:)

Leoh er 3 mnd idag, og vi har vært på kontroll :)

Han er nå 63,5 cm og 6475g :D lang og fin gutt:P litt over gjennomsnittet..heheh

Nyfødt var han 51,5 cm og veide 3935g :)

1389704007822.jpg

Var på 3 månederskontroll idag og hun veier 6,4 kg og er 64 cm lang :) Fikk vaksine, og det gikk veldig bra. Hun gråt litt, men hjalp med trøst fra pappaen sin <3

Vi var i går. Han er nå 6325 g tung og 60, 5 lang. Ingen reaksjon på vaksinen så langt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi var også i dag! Hun veide 6340 og er 64,5cm. 41,5 rundt hodet!! Det var vondt med vaksiner, men puppen trøstet bra! ;)

Da har vi vært på 3 mnd kontroll, 62 lang og 6425 gram :) Hylskrek når hun fikk vaksine stakkar :( kom noen tårer hos meg og :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi var på 3 måneders kontroll i dag! Hun veide 6,8 kg og var 64 cm lang :) Gråt da hun fikk vaksine...stakkars liten :) Og har sovet godt etterpå ;)

I dag har vi vært på kontroll, 3 mndr og 4 dager gammel :)

Vekt og lengde ved fødsel: 3615g og 53cm
Vekt og lengde ved 3 mndrs kontroll: 7420g og 63,5cm

Gikk fint å ta vaksinen, litt grining med en gang, men det gikk raskt over ;)
Er verre nå i kveld - har skreket mer i kveld enn hva han har gjort noen gang, så han er tydelig utilpass selv om han ikke har feber. Har endelig fått han til å sove nå, men ligger urolig og hikster i søvne.

I dag har vi vært på kontroll, 3 mndr og 4 dager gammel :)

Vekt og lengde ved fødsel: 3615g og 53cm
Vekt og lengde ved 3 mndrs kontroll: 7420g og 63,5cm

Gikk fint å ta vaksinen, litt grining med en gang, men det gikk raskt over ;)
Er verre nå i kveld - har skreket mer i kveld enn hva han har gjort noen gang, så han er tydelig utilpass selv om han ikke har feber. Har endelig fått han til å sove nå, men ligger urolig og hikster i søvne.

Jeg hadde gitt paracet om han ikke blir bedre ;)

Han har fått seg en og det var litt av et prosjekt. Han bare skjøt den ut igjen gang på gang enda så mye jeg klemte rumpeballene hans sammen :p Fikk det nå til til slutt :p

Det kan virke veldig ulogisk men du bør sette stikkpiller med den butte ennden inn.

var på 3 mnd kontroll i går da var hun 3 mnd og 6 dager :-)

ved fødsel var hun 3540g, 51cm og ho 39cm

3 mndkontroll var hun 6540g, 62,5cm og ho 42cm :-)

gråt ved vaksine, men det gikk fort over, var mye urolig i går og i natt selv med paracet, måtte sove inntil meg i hele natt. virket fin i dag :-)

Vi var på 3-månedskontroll i går, lille er 3,5 mnd, så litt forsinket. :)

Han veier nå 7890 og er 65 lang, 45 rundt hodet. Stor gutt med stort hode, men følger kurven helt fint. Ved fødsel var han helt på gjennomsnittet, 3513g og 50 cm.

Han har fått seg en og det var litt av et prosjekt. Han bare skjøt den ut igjen gang på gang enda så mye jeg klemte rumpeballene hans sammen :P Fikk det nå til til slutt :P

Haha ja ikke lett de første gangene hvertfall! Men man kommer inn i det ;) syns det var skummelt første gangen mellomste skulle få når hun var ca 4 mnd, pilla så jo så stor ut :eek:

Da har vi også vært på 3 mnd kontroll :) Han var 3518g og 51 lang ved fødsel , og nå 3 mnd gammel 6580g og 60,5 lang :) Gruet meg ordentlig til sprøytene, men det gikk overraskende bra! :) Gråt litt med en gang, men gikk raskt over, og han slokna 2 min etter :)

Åååh, vi skal på 5 mnd kontroll med nye sprøyter på mandag... gruer meg så fæææælt!!!

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Back
Topp