Vi prøvde meg og mini på vekta idag og målte, om alt er ca riktig er han 6400g nå og 67 cm:0:0:0
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi prøvde meg og mini på vekta idag og målte, om alt er ca riktig er han 6400g nå og 67 cm:0:0:0
66 cm så jeg nå! Men ja,han har strekt seg utrolig fra sine 46 cmLang gutt du har da?![]()
Babyen min er virkelig enorm. Vi var på en forsinket 6 ukers kontroll i dag, han er 7 uker og veier 6910g og er 61cm lang. Større enn mange av deres var ved 3 mnd. Han var stor ved fødsel men ikke enorm, 4100g og 54cm. Han "tror" han er eldre enn han er, prøver å krabbe og blir frustrert når han ikke får det til.
Det ser ut som om hun vokser veldig fint!Her veier hun 6,2 og 61 lang(fødsel 3,5 og 49 lang, vokst veldig mye på de 13 ukene)Fikk høre av hs at hun ligger over gjennomsnittet med vekten sin. Men hvor mye er det de skal veie sånn ca når de er 3 mnd da?
Her veier hun 6,2 og 61 lang(fødsel 3,5 og 49 lang, vokst veldig mye på de 13 ukene)Fikk høre av hs at hun ligger over gjennomsnittet med vekten sin. Men hvor mye er det de skal veie sånn ca når de er 3 mnd da?
Hehe! Ikke lenge du hadde nyfødtbaby nei!Babyen min er virkelig enorm. Vi var på en forsinket 6 ukers kontroll i dag, han er 7 uker og veier 6910g og er 61cm lang. Større enn mange av deres var ved 3 mnd. Han var stor ved fødsel men ikke enorm, 4100g og 54cm. Han "tror" han er eldre enn han er, prøver å krabbe og blir frustrert når han ikke får det til.
Ja synes hun er sånn hun skal væreSyns det var veldig fine mål jeg da![]()
Og vi var på kontroll idag: 7450 gram og 63 cm. 3330 og 51 ved fødselFikk vaksine og, stakkars liten... Skrek, og ikke helt i slaget resten av dagen.. Håper formen bedrer seg imorgen.