3 måneder kontroll:)

Bkno1748562

Forelsket i forumet
Jenten min var på 3 mnd kontroll i dag. Hun veier nå 7450g og er 64cm lang. Ved fødsel 02.10 var hun 3970g og 52cm. :-)
Hva veier deres søte små? (Når den tid kommer) :-)

Så fine mål :D

Vi skal også på kontroll 14 :)

Jepp! En i hver fot:-P Gren med en gang, men litt trøst og kos så var det hele glemt!:-) Helsesøster fikk et smil av henne før vi gikk hvertfall :-)
Gikk veldig fint! :-)

Går som regel greit med vaksinene.. jeg syns det har vært verre når barna har vært i 1års alderen! For da tar det litt lenger tid før det er glemt :(

Oi, så stor og god:D og laang!! min var 5900 på 4mnd kontroll nå, kjempespent på 5 mnd:)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Hehe ja god og rund med ordentlige bollekinn! :P følte jeg mistet den herlige, lille nyfødtbabyen altfor fort..
Og med en som synes det er best i mamma sine armer så merkes det godt! Treningssenter kan ikke måle seg ;-)

Skal også på kontroll 14/1 :) Grugleder meg, spent på vekt å lengde da :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi skal på kontroll i dag :) Han er deilig og rund og bruker 62/68, så jeg er sååååå spent på målene! :D

Vi skal på kontroll i dag :) Han er deilig og rund og bruker 62/68, så jeg er sååååå spent på målene! :D

Sniker fra november. Gutten min er bare 6 uker og noe av det vi har i størrelse 62 er litt smått. Jeg har vist en kjempe baby.

Da var det overstått :) han var 6550 gram og minst 62 cm (vred og vridde seg veldig, klarte ikke å måle skikkelig) Han følger alle kurvene sine fint, det er så deilig å vite at han får nok mm :love2

Men jeg blir altså aldri vane ved de vaksinene...... :( Jeg får ALLTID lyst å grine selv :rolleyes: Guri som han skreik, aldri hørt han SÅ sår......

Her bruker også lillebror str 62 og noe i 68! Jeg gleder meg til de skal måle lengda :)

Et tips til dere som gruer dere til vaksinen. Sørg for at babyen er god og mett ved å mate rett før timen. Det er så uendelig mye lettere å trøste en mett og døsig baby ;) Og prøv å senke skuldrene og slappe av, babyen blir lettere urolig dersom han/hun merker at du er stresset ;)

Her bruker også lillebror str 62 og noe i 68! Jeg gleder meg til de skal måle lengda :)

Her har jeg måttet pakke vekk en god del i 62 nå og har funnet fram alt i 68. Veldig spent på lengden, jeg også. Har en liten indikator på hva vekten blir da. Pappaen veide seg med ham på badevekten hos broren her i romjulen. Om vekten var riktig så veide lille(store)gutt ca. 6,9 kg :P

Her har jeg måttet pakke vekk en god del i 62 nå og har funnet fram alt i 68. Veldig spent på lengden, jeg også. Har en liten indikator på hva vekten blir da. Pappaen veide seg med ham på badevekten hos broren her i romjulen. Om vekten var riktig så veide lille(store)gutt ca. 6,9 kg :P

En lang gutt der å da :D hehe fin vekt er det hvertfall ;) ikke dårlig å faktisk måtte pakke vekk noe i 62 :P hehe.. eldste dattera mi er laaang og slank :P hun ligger øverst på skalaen når det kommer til lengden..hun har akkurat fylt 4 år og bruker str 110/116 (som er 5-6 år:eek::p:rolleyes:) og jeg tror minsten er av samme slaget..

Et tips til dere som gruer dere til vaksinen. Sørg for at babyen er god og mett ved å mate rett før timen. Det er så uendelig mye lettere å trøste en mett og døsig baby ;) Og prøv å senke skuldrene og slappe av, babyen blir lettere urolig dersom han/hun merker at du er stresset ;)

Signener denne! ;)

Skal på kontroll 22/1, men var på hs i dag på barsel gruppe =) Fikk målt og veid, er nå 56,5 cm (50 cm v fødsel) og 5200 gr (3640 gr v fødsel)

Gutten min veier nå 6kg og er ca 60 lang:) 3mnd kontrollen var på fredag.
Var 3090 og 50cm når han ble født:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp