<3 JUBELTRÅD <3

• Trådstarter Trådstarter Koffert
  • Opprettet Opprettet
Hurra for 11 fullgåtte uker og fiin hjertelyd på angelsound :D

Hurra for 11 uker idag :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har litt lyst til å juble for den mannen jeg skal ha barn med (og er gift med) og hvordan han passer så godt på meg og spiren! Spiren får en fantastisk pappa!

Jeg jubler for at jeg fremdeles får på meg xs i buksestr! Jeg får nyte det mens jeg kan :p

Jeg jubler fordi allt så bra ut på ultralyd, det var en fantastisk opplevse for meg og sambo :love7

Jeg jubler for at jeg fremdeles får på meg xs i buksestr! Jeg får nyte det mens jeg kan :p

Det har jeg gitt opp!! Har tydeligvis lagt på meg litt over magen :))

HUrra for at kvalmen har tatt ferie i 3 dager nå :) er jo litt kvalm, men ikke så ille som før :)

Jubler over den lille friske bebien jeg fikk sett på ultralyd i dag ♡ vinka gjorde den å :D en fantastisk opplevelse :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hahaha sier ikke at det var behagelig :p har ikke lagt på meg, men et mer enn en smule oppblåst :p

Ikke lagt på meg i kilo her heller, men i cm - uten tvil ;) men det er jo litt koselig

Jubler over min omtenksomme mann som gir meg frokost på senga hver morgen for at jeg ikke skal bli dårlig! Han smører også niste til begge barna før han drar på jobb! :)

Back
Topp