3.januar

Takk :) hun hadde storkost seg både ute og inne og spist lunsj. Kom hjem kl 12 ca og fikk flaske og ville legge seg.

Artig at de er så bestemte disse barna på matfronten ;) er nok best som dere sier å la de få et godt forhold til middag og spe med annet innimellom om det trengs :)

Så godt og høre det gikk fint i bhgen:)
Tenker hu var bra sliten,s kjer så mye i bhgen og mange nye inntrykk:)

Så fine "babyer" du har :D
Merkelig at skolebussen ikke gikk? Er da ikke noe helligdag heller:p
Flinke Selma som lyder så mye alt :) er moro å lære dem ting når de er så lettlært :D

Hehe, takk, takk:D
Har i grunn ingen babyer lenger;) Litt sorgmodig, men og litt godt på en og samma gang;):p
Nei, vettu, skjønner ikke hvorfor bussen ikke gikk!?, men, mne. Sist gang var for 14 dager siden, da var bussen over en time forsinka pga veien ikke var strødd:o Så da kjørte naboen jenta demes og var så snill og tok Mathea med:)

Mhm, synes Selma er veldig flink:) Eneste er at hu smånapper litt, på lek selvfølgelig, men vondt fordet om, så blir en del "nei" i gården:p

Nei,spiser det ikke. Får så vondt i kroppen av rødt kjøtt. Har heller aldri vært noe glad i okse,lam eller svin. Men,unner meg en mcern burger en gang i blant hehe...

Aldri likt smaken av svin noe særlig. Smaker såååå gris. Samme som jeg syns med lam hehe.
Morsomt med samboeren din da :-) hehe..

Takk,ja hun er en liten skjønning som resten av barna her. Hvis hun ikke hadde hatt så mye krøller hadde jeg fått helt hestehale på hun,hun har hår til skuldrene når hun dusjer :-)
Hun liker ikke når jeg setter inn strikken,men glemmer det fort hehe :-)
Alt bra med 3kløveret ditt? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Nei da er det vel greit å holde seg unna ;) jeg syns ikke lam/sau er noe godt..og svin er vel ikke det vi spiser mest av heller :P alle her er veldig glad i kylling :) men prøver å lage mat med storfe og svin av og til.. men da blir det ofte noe med kjøttdeig:P hehe.. eller lapskaus om det er storfe :)

Oj så langt :D tenk hun når hun blir større da:D;) men ikke dårlig at du faktisk får strikk i håret hennes! Liana bare rister full fart på hodet og sier neineinei :P

Alt bra med de 3 bukkene bruse :P Leoh har blitt mye mer skravlete og ELSKER selskap! Da smiler han som bare det ;):) Emira og Liana stryer på høyt og lavt :P
Er dine friske og raske for tiden da? :)

Hehe, takk, takk:D
Har i grunn ingen babyer lenger;) Litt sorgmodig, men og litt godt på en og samma gang;):p
Nei, vettu, skjønner ikke hvorfor bussen ikke gikk!?, men, mne. Sist gang var for 14 dager siden, da var bussen over en time forsinka pga veien ikke var strødd:o Så da kjørte naboen jenta demes og var så snill og tok Mathea med:)

Mhm, synes Selma er veldig flink:) Eneste er at hu smånapper litt, på lek selvfølgelig, men vondt fordet om, så blir en del "nei" i gården:p

Kansje bussen var forsinket denne gangen å? Så snilt av naboen å kjøre hun til skolen :)

Uff ja, den nappinga er jammen vond den å! Går nok snart over ;)

Nei da er det vel greit å holde seg unna ;) jeg syns ikke lam/sau er noe godt..og svin er vel ikke det vi spiser mest av heller :P alle her er veldig glad i kylling :) men prøver å lage mat med storfe og svin av og til.. men da blir det ofte noe med kjøttdeig:P hehe.. eller lapskaus om det er storfe :)

Oj så langt :D tenk hun når hun blir større da:D;) men ikke dårlig at du faktisk får strikk i håret hennes! Liana bare rister full fart på hodet og sier neineinei :P

Alt bra med de 3 bukkene bruse :P Leoh har blitt mye mer skravlete og ELSKER selskap! Da smiler han som bare det ;):) Emira og Liana stryer på høyt og lavt :P
Er dine friske og raske for tiden da? :)
Lam er ikke godt ;) men,er meeeeget kresen desverre.
Ja,håper håret hennes vokser fortere enn meg hehe..
Hehe,så søt Liana er .neinei :-) det kommer seg nok etterhvert,når håret kommer i øynene. Har du forsøkt spenner?
Så bra de har det bra alle 3. Tenk at Leoh er snart 3 mnd allerede!:eek:
Morsomt at han og W er født samme dag. Hvilket kl.slett var det igjen?

Mine har det relativt greit.
W våknet akkurat,og gråt så sårt.
Tror han var syykt trøtt. Våken siden 6.15. Tror ikke han er syk.

Vi har spist deilig pølsepizza,og den var bare himmelsk. Mamma er flink til å lage den :-)

Hva har dere spist i kveld?

Kålormen Wael 14.10.11♡

God kveld!
Nå har vesla havna til sengs. Det virker som at kveldsrutinen vår er akseptabel for Jenny, for den siste uka har legging og soving på natta gått som en drøm - nesten. :)
Nå skal vi rydde bort det visne juletreet vårt. Vi får besøk av tre nabobarn (yngstejenta er like gammel som Jenny), så da er det greit med større plass og mindre barbåler.;)

Vi har vært på bytur i dag. Først var vi på biblioteket, så var vi innom gamlejobben min og hilste på, så kjøpte vi litt klær til Jen, før vi handla og dro hjem.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe,så søt Liana er .neinei :-) det kommer seg nok etterhvert,når håret kommer i øynene. Har du forsøkt spenner?

Vi har spist deilig pølsepizza,og den var bare himmelsk. Mamma er flink til å lage den :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Pølsepizza? Med grillpølser på liksom?:) Jeg spiser lite pølse asså..Går og gulper opp pølselukt hele dagen. Da spiser jeg heller lam!:D Det skal sies at fårekjøtt STINKER noe helt forjævlig når emballasjen åpnes. Sist jeg kjøpte et stykke, trodde jeg kjøttet var dårlig, men slik er det visst bare sier mamma. Kylling også lukter forderva når plastikken åpnes. Blæh!:p

I dag spiste vi fiskekarbonader (med purre og hvitløk fra Rema) i brun saus, poteter og kokte grønnsaker til middag. Godt med noe anna enn julemat og Jenny spiste maaaaasse av det, meeen det gjør hun stort sett - uansett hva det er.:)

Herre min, du får gjort noe;) hihi!:)
Synes du er så flink til og finne på noe med unga:) Flott for T og få litt aleinetid med mamma og:)
Takk for det! =)
Synes ikke vi finner på så innmari mye egentlig. Vi har vært nesten bare inne hele julen :p
Men det var veldig koselig!

God kveld!
Nå har vesla havna til sengs. Det virker som at kveldsrutinen vår er akseptabel for Jenny, for den siste uka har legging og soving på natta gått som en drøm - nesten. :)
Nå skal vi rydde bort det visne juletreet vårt. Vi får besøk av tre nabobarn (yngstejenta er like gammel som Jenny), så da er det greit med større plass og mindre barbåler.;)

Vi har vært på bytur i dag. Først var vi på biblioteket, så var vi innom gamlejobben min og hilste på, så kjøpte vi litt klær til Jen, før vi handla og dro hjem.:)

Høres ut som en finfin dag :D

Vi er kommet oss på hurtigruta! Hermine sovna i bilen på tur til kaia, sov seg gjennom innsjekking og det hele men våkna såklart da vi kom på lugaren:eek::p så nå er det full fest så vi skal like godt gå oss en tur å se litt rundt på skipet:) hjemme kl 14.30 i morgen, det blir deilig!
1388776604397.jpg

*Surfer mobilt*

Vi er kommet oss på hurtigruta! Hermine sovna i bilen på tur til kaia, sov seg gjennom innsjekking og det hele men våkna såklart da vi kom på lugaren:eek::p så nå er det full fest så vi skal like godt gå oss en tur å se litt rundt på skipet:) hjemme kl 14.30 i morgen, det blir deilig!
Vis vedlegget 45426

*Surfer mobilt*
Så fin bil hun har tegnet :p :D

Jeg har fått brev fra sykehuset i Skien ang. sterilisering.. men aner ikke om den timen jeg har fått er dagen for operasjonen eller om det bare er et sånt møte?

Eneste som står er dette:
u5atejy8.jpg

Har dere greie på sånt? Syns det er litt rart om det er dagen for operasjonen når det ikke står noe mer info?

Nei :(:(:(
Veldig kjipt... og det regner masse også.
Frykter det verste jeg :eek:
Kålormen Wael 14.10.11♡

Uff:rolleyes::( hvor gammel er han? Mulig han har gått seg vill? Har du vært ute og lett etter han?

•☆tastedingsen☆•

Trykk på dem og veld "full size" eller hva det står :) er hvertfall sånn jeg må gjøre det ;)

Har jeg gjort sånn før, men etter ny update får jeg ikke det valget. Får prøve og feile meg litt fram:D

•☆tastedingsen☆•

Kålormen Wael 14.10.11♡

Det gjør det sikkert..siden hun har såpass langt hår allerede nå :D
Liana har mye mer hår enn det jeg og min familie har hatt som 1 åring :D så hun har nok litt mer av hårveksten til pappan sin side :)
Hehe har prøvd spenner et par ganger, og det liker hun! Meeen hun drar den ut, for så å ville feste den i håret igjen..og sånn kan det holde på en god stund:P men jeg må vel bare fortsette å prøve :)

Jaaa:eek: tenk han er snart 3 mnd! Skjønner ikke hvor de månedene har gått?:P hehe.. morro at dem er født på samme dato:D Leoh ble født kl halv 11 om morgen (eller 10:28 for å være nøyaktig:P) hva med Wael?

Håper W sover resten av natten godt ;) er nok bare litt overtrøtt da ja! Sånn er det hvertfall med Emira og Liana ;)

Pølsepizza er godt :D mmmm..
Vi spiste wok med kylling og masse grønnsaker istad :) nå er det en burn som står på menyen :P

1388779303412.jpg

•☆tastedingsen☆•

Jeg har fått brev fra sykehuset i Skien ang. sterilisering.. men aner ikke om den timen jeg har fått er dagen for operasjonen eller om det bare er et sånt møte?

Eneste som står er dette:
u5atejy8.jpg

Har dere greie på sånt? Syns det er litt rart om det er dagen for operasjonen når det ikke står noe mer info?

Tror det er da du skal opereres?

•☆tastedingsen☆•

Trykk på dem og veld "full size" eller hva det står :) er hvertfall sånn jeg må gjøre det ;)

Fikk til, måtte trykke på bildet etter jeg hadde lasta det opp:)

•☆tastedingsen☆•

Back
Topp