God morgen
Vi sov godt i natt. Simone legger seg og sovner uten problemer og sover 12 timer hver natt, så det håper jeg fortsetter. Hun har alltid vært flink å sove, men sovna i armene våres med flaska en stund, og våkna litt tidlig. Så det hjal sikkert å få mamman på ferie noen uker ;-p
Nå er jeg hjemme alene for første gang på hundre år. Simone og pappan er i bhg og mine foreldre reiste nå. Aner virkelig ikke hva jeg gjorde sist svangerskap da jeg var sykemeldt..haha! Men får se om jeg kan lete etter en ok pc jeg kan vurdere å kjøpe. Macen skal repareres, men blir å bo hjemme og pcen kan jeg reise med
Her er noen bilder av bhg jenta. Fikk ingen smil eller gode bilder, men pappan skulle prøve å ta i bhg også om han får lov:
Vis vedlegget 45357
Vis vedlegget 45358
Hva liker deres september barn å spise til middag? Vi sliter litt med at det som regel er pølsene, kjøttet osv som glir ned og ikke tilbehøret. Derfor har hun fått en del glass i det siste for å få ned litt grønnsaker også. Men noen forslag? Hjelper ikke stort med bare å mose potet, gulrot f.eks. Det kommer ut igjen ;( og så hun som var så altspisende da!
Så herlig bilde av lille snusk, håper hun får en fin dag i barnehagen
Her er det motsatt på spisefronten, mest kokte grønnsaker og lite kjøtt. Heldigvis liker hun kjøttdeig så det får hun i seg litt av