Her startet spottinga som alltid kvelden før, så da kan jeg settes på TR! Så har jeg trua på at pp4 blir min periode 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selv har jeg hatt spotting (om man kan kalle det det) de siste to dagene. Dvs bittelitt rosa ved et par av toalettbesøkene om dagen, nesten ikke merkbart, så med andre ord veldig lite. Ikke testa noe mer siden lørdag og venter egentlig bare på TR. Edit: Er 14 dpo og IKM i dagSå gøy!!jeg ser streken uten å måtte se godt etterMåtte ta en sammen med mannen nå... 2 timers urin, så tenkte det kanskje ikke ville slå ut. ÅH, om dette er sant så vet jeg ikke hva jeg gjør altså![]()
Lenateacup - 30 - PP1 - 3 - 23.11 - 5.11
Hei, er det lov å hoppe inn her midt i "gamet"? Er ca 9-10 dpo etter mine beregninger. Idag begynte jeg å lure på om jeg holdt på å bli gal - jeg måtte bytte bukse fordi den lukta så stygt at jeg ble kvalm! Ei ny rein bukse! Er også ekstremt trøtt, stikkinger og tyngdefølelse i lysken og egentlig alt jeg hadde med mine tre andre graviditeter. Ganske spent, har ikke kjøpt en eneste test enda
Og så herlig å se så mange nydelige streker![]()
Høres lovende ut
Masse lykke til med testing
Tusen takkHar lagt deg tilHøres lovende ut
Masse lykke til med testing
![]()

Vil gjerne melde meg inn i gruppa, trodde jeg hadde gjort det men.
Ønskerbarn23 - pp6 - B1- El 19.nov IKM 3des

Jeg kan nok bare settes på TR. Spottingen har tatt seg opp, så jeg regner med at TR kommer for fullt når som helstFjellgeiti - 25 år - PP3 etter MA - B1 - EL 16/11 - IKM 30/11
Milli28 - 27år - PP1 - B2 - EL 17/11 - IKM 01/12
Oregano - 29 år - PP7 - B1 - EL 17.11 - IKM 1.12
Hvordsn går det med dere?![]()
Jeg kan nok bare settes på TR. Spottingen har tatt seg opp, så jeg regner med at TR kommer for fullt når som helst![]()

Fjellgeiti - 25 år - PP3 etter MA - B1 - EL 16/11 - IKM 30/11
Milli28 - 27år - PP1 - B2 - EL 17/11 - IKM 01/12
Oregano - 29 år - PP7 - B1 - EL 17.11 - IKM 1.12
Hvordsn går det med dere?![]()