Oregano
Forelsket i forumet
Gratulerer så mye med spirenskal jeg sette deg på gravid?
Takk! Håper den klamrer seg fast. Jeg vil ta digital før jeg settes på gravid.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye med spirenskal jeg sette deg på gravid?

8 dpo, så ikke noe sjokk egentlig.Kan skimte noeJeg er et svakt menneske. Det kan jeg bare innrømme først som sist.
Første test tatt. Ser de nada på den8 dpo, så ikke noe sjokk egentlig.
Etter litt justering av lysstyrke så kanskje jeg kan tvinge fram "et eller annet", men det har jeg klart så mange ganger før at jeg ikke helt kjøper den
Vis vedlegget 342230
Jeg er et svakt menneske. Det kan jeg bare innrømme først som sist.
Første test tatt. Ser de nada på den8 dpo, så ikke noe sjokk egentlig.
Etter litt justering av lysstyrke så kanskje jeg kan tvinge fram "et eller annet", men det har jeg klart så mange ganger før at jeg ikke helt kjøper den
Vis vedlegget 342230

Kan skimte noemin så sånn ut 8 dpo, så og si umulig å se
![]()
Jeg ser noe svaktJeg tester alltid fra 6- 7 dpo. Har fått positiv test så tidlig førhen
![]()
så det hjelper på galskapen min!Så gøy at dere ser! Men jeg har «skimtet noe» så mange ganger før. Orker ikke legge for mye i det enda. Lov å håpe på at det utvikler seg på samme måte som hos deg @Meg88
Det husker jeg du sa @mammatil2prinsesser&2prinserså det hjelper på galskapen min!

Jeg ser! Og jeg har ikke spesielt godt utviklet streksynSer noen nå her? Ser en svak strek selv, syns den ser rosa ut altså, men ble usikker.. Samboer så den han også å han eier ikke strek synhan mener den er rosa
Edit :forresten 10 dpo
Jeg ser! Og jeg har ikke spesielt godt utviklet streksyn![]()

Det er vanskelig å si, men babyplan er ikke kjent for skyggerSyns du den ser rosa ut da?, er så usikker
Ser forøvrig noe på din også![]()
Jeg tror det er en begynnende babystrekDet er vanskelig å si, men babyplan er ikke kjent for skygger![]()
Ser noen nå her? Ser en svak strek selv, syns den ser rosa ut altså, men ble usikker.. Samboer så den han også å han eier ikke strek synhan mener den er rosa
Edit :forresten 10 dpo

Tidligstest fra babyplan, tatt på 2 timers pepsimax urinNoen fler som ser ?!
Er 8 dpo![]()

Jeg ser![]()
Synes du den ser grålig ut, eller rosa?
om du har på mer lys på skjermen så kanskje det blir "bedre" kvalitet på bilde