<3 IKM uke 49 <3

El i dag. Våkende opp i dag Til ubehag i magen spesielt på magen. Var sånn med minste når jeg var det med henne den dagen jeg fant det ut kunne ikke ligge på magen. Da sa kroppen i fra

Her satt FF eggløsning til mandag, så allerede 3 DPO Selv om jeg selv tenker tirsdag. Men uansett godt å være i DPO land og ha gjort det man kan

Ja veldig synd :( vi fikk feiret 4åringen med kohorten fra bhg, men ellers ble det ikke noe særlig feiring :( man får ta det igjen senere :)

Ja, er veldig synd, men jeg er glad for at han er så liten, han ikke skjønner så mye av det, da vet han heller ikke hva han går glipp av:happy:

Verre for snuppa på straks 11 år, som har bursdag om akkurat 10 dager, hun er lei seg for at det ikke blir bursdagsfeiring:sorry:

Stigning sakte, men sikkert :happy: ny test i ettermiddag :D vil helst vere i dpo land snart :hilarious:

Vedlegg

• 67B75BBF-B749-45A6-BE60-FBDF20F6C2F0.jpeg
    67B75BBF-B749-45A6-BE60-FBDF20F6C2F0.jpeg
    30,6 KB · Visninger: 82
CD 16 og nå synes jeg EL kan komme:hilarious: Har så mye el-slim og med litt blod i:oops: Og mye murringer og stikkinger:rolleyes: Lagt inn aksjer igår seint kveld også:joyful:
Tempen gikk litt opp idag:rolleyes: og El-testen er sterk.
20201119_092059.jpg

20201119_091603.jpg

Ja, er veldig synd, men jeg er glad for at han er så liten, han ikke skjønner så mye av det, da vet han heller ikke hva han går glipp av:happy:

Verre for snuppa på straks 11 år, som har bursdag om akkurat 10 dager, hun er lei seg for at det ikke blir bursdagsfeiring:sorry:
Skjønner jeg godt, ikke lett for barna som skjønner at de ikke får feire bursdagen sin :( får gjøre litt ekstra stas på de hjemme, så blir det en fin dag fordet :Heartred

Skjønner jeg godt, ikke lett for barna som skjønner at de ikke får feire bursdagen sin :( får gjøre litt ekstra stas på de hjemme, så blir det en fin dag fordet :Heartred

Det er fast tradisjon at bursdagsbarnet velger bursdagsmiddag og kake selv:D Og vi koser oss glugg, men får lissom ikke erstattet storfamilien og venner på besøk, men sånn er det i denne spesielle tiden vi er inne i nå:(

Mine tester blir bare ikke sterkere. Er dag 13 i dag, forventet El på lørdag. Er det slik at de stiger sakte men sikkert, eller kan de brått bli positive uten noen særlig stigning i forkant? Har en liten følelse på at den var på dag 7 eller 8,men lever fortsatt i håpet om at den skal komme.

Mine tester blir bare ikke sterkere. Er dag 13 i dag, forventet El på lørdag. Er det slik at de stiger sakte men sikkert, eller kan de brått bli positive uten noen særlig stigning i forkant? Har en liten følelse på at den var på dag 7 eller 8,men lever fortsatt i håpet om at den skal komme.

Er på CD 16 og ingen EL her ennå heller:shifty: Jeg har sterke tester, bare neeesten positive:rolleyes:

Hva tyder dere denne har har følt at jeg hatt eggløsning før måtte bare se. Regner med negativ. Men kommer til å vente til mer tydelig test

Vedlegg

• EB481D6E-967B-4CB9-87B1-0E7C1ADDE531.jpeg
    EB481D6E-967B-4CB9-87B1-0E7C1ADDE531.jpeg
    13 KB · Visninger: 115
Fortsatt ingen EL i sikte.. Både i går og i dag har jeg hatt skikkelig mensensmerter og murringer...

Hva tyder dere denne har har følt at jeg hatt eggløsning før måtte bare se. Regner med negativ. Men kommer til å vente til mer tydelig test
Det er en ELtest, ikke sant?:)
Tolker det som at du har hatt LH-toppen alt, basert på det du har sagt om tidligere tegn også, og at EL enten var i går eller i dag? Så 1DPO i dag eller i morgen?:) Hva tenker du selv?

Herrelighet.. Venter så utålmodig på at dagene skal krype seg avgårde, så jeg kan fyre av en test snart:hilarious::nailbiting::yuck:

Back
Topp