<3 IKM uke 49 <3

Fortsatt svake tester, CD10 og 11 :)
Håpar på sterkare testar i morgon :hilarious:

Vedlegg

• 593D5430-B547-4542-8DB5-FC558F62C9D8.jpeg
    593D5430-B547-4542-8DB5-FC558F62C9D8.jpeg
    16,4 KB · Visninger: 87
Imorgen tidlig har vi en 2-åring i huset, så nå er det klart til han står opp :dance011:cool05:gen014:excited001:talk017:love7:Heartred
20201118_194920.jpg

Jeg tror jeg var litt treig med å ta tester eller så var de litt rare... Mulig jeg misset den positive, for de var iallefall høye! Jeg har nå blitt så godt kjent med kroppen at jeg kjenner godt når jeg har eggløsning. Ingen tvil om at den har vært her. For ca 3 dager siden. Og den er ferdig også. Har også sjekket livmortappen hver kveld denne syklusen og den har vært høyt oppe, myk og åpen. Det har vært mye eggløsningsslim og jeg har også eggløsningssmerter hver gang. Håper bare vi var tidlig ute nok med forsøket, for det er lenge siden jeg har hatt eggløsning så tidlig. Pleier å ha det på dag 17, men denne gangen ble det på dag 14 ca. Tenker ikke så mye på det enn så lenge...

Kom til å tenke på mi stakkars som ble 6 år i sommer og ikke fikk feira :( forbanna dritt-korona!

Så koselig! Gratulerer med dagen til 2åringen. Minstemann her ble 2 i september, akkuratt feiret 4åringen :D morro med bursdag :D

Kjempekos med bursdag:Heartred Bare synd vi ikke kan ha bursdagsfeiring med familie og venner nå pga covid-19:(

Haha, kjenner til den :)
Jeg er tante til en som blir 2 år straks. Det er en krevende, men morsom alder ;)

Hahah, helt klart, men de er jo så morsomme og skjønne:joyful:

Hahah, helt klart, men de er jo så morsomme og skjønne:joyful:

Jaa, tenk på alt de lærer seg i denne alderen :D men jeg skal innrømme at jeg av og til tenker "takk og lov for at mitt eget barn er 6 år og ferdig med denne trassen" :cat: av og til er det helt greit å bare låne tanteungen og så sende tilbake til foreldrene når ting går skeis :hilarious::hilarious:

Jaa, tenk på alt de lærer seg i denne alderen :D men jeg skal innrømme at jeg av og til tenker "takk og lov for at mitt eget barn er 6 år og ferdig med denne trassen" :cat: av og til er det helt greit å bare låne tanteungen og så sende tilbake til foreldrene når ting går skeis :hilarious::hilarious:

Jeg er mamma til ei på 13 år, straks 11 år, og en 8åring, så kjenner til den tankegangen:hilarious: Bare å puste seg gjennom den verste trassen:p

Da var aksjer lagt inn, og håper på EL imorgen:joyful:

Back
Topp