Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsatt svake tester, CD10 og 11
Håpar på sterkare testar i morgon![]()

Så koselig! Gratulerer med dagen til 2åringen. Minstemann her ble 2 i september, akkuratt feiret 4åringen
Gratulerer med 2 åring i hus

kjekt med bursdag Jaa, er så utålmodigHåper vi får positive tester begge to snart![]()

Så koselig! Gratulerer med dagen til 2åringen. Minstemann her ble 2 i september, akkuratt feiret 4åringenmorro med bursdag
![]()
Bare synd vi ikke kan ha bursdagsfeiring med familie og venner nå pga covid-19SÅ koselig!! Gratulerer med 2-åringendet er en fin alder!
Ja, han er helskjønn
vet dog hva jsn vil og er i beste trassalder
TakkJa, han er helskjønn
vet dog hva jsn vil og er i beste trassalder
![]()
Haha, kjenner til den
Jeg er tante til en som blir 2 år straks. Det er en krevende, men morsom alder![]()

Hahah, helt klart, men de er jo så morsomme og skjønne![]()
av og til er det helt greit å bare låne tanteungen og så sende tilbake til foreldrene når ting går skeis 

Jaa, tenk på alt de lærer seg i denne alderenmen jeg skal innrømme at jeg av og til tenker "takk og lov for at mitt eget barn er 6 år og ferdig med denne trassen"
av og til er det helt greit å bare låne tanteungen og så sende tilbake til foreldrene når ting går skeis
![]()
Bare å puste seg gjennom den verste trassen
Da var aksjer lagt inn, og håper på EL imorgen![]()

Ja veldig syndKjempekos med bursdagBare synd vi ikke kan ha bursdagsfeiring med familie og venner nå pga covid-19
![]()